Alla inlägg under december 2007

Av Sara - 16 december 2007 18:46

Jag är så trött på att du aldrig ställer upp,

det är väl ingen mening med att vi fortfarande är vänner om det bara är jag som ställer upp för dig och inte tvärt om?
Vi hade ju redan bestämt hur vi skulle göra, sedan flera veckor tillbaka. Det skulle bli jättebra! Men nu bara ändrar du dina planer.
Dessutom ignorerar du mig fullständigt när jag tar upp ämnet.
Och det värsta är att du har mage att be mig ställa upp igen när du precis har svikit mig. Nej du, glöm det.

Varför måste tjejer vara såna as, killar är mycket bättre att umgås med.
Punkt Slut.

Av Sara - 11 december 2007 21:52

Gud vad jag känner mig tjock.
Jag tänker på det varje dag hela tiden,

men jag fortsätter ändå att äta och småäta hela tiden!

Om jag säger det högt tycker folk bara att jag är fånig.
Men jag menar inte att jag är överviktig, för det är jag inte,

det handlar bara om att man ska vara nöjd med sig själv.

Det har gått så långt att jag ibland inte går till skolan för att jag hittar ingenting att ha på mig som jag inte känner mig tjock i :S

Jag vill ju äta mindre, men det funkar inte. Jag är så dålig.

Och jag vill knappt att min pojkvän ska röra mig nere vid höfterna för jag känner mig så tjock... Sist vi myste lite framför tv'n var det allt jag kunde tänka på. Och så ska det väl inte behöva vara?
Hur ska det då gå när vi kommer till sex-biten?! Inte alls.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards