Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Måndag

Av Sara - 26 januari 2009 11:14


vikt kl5.50: 48,8kg


Jag står stilla som bara den, förståeligt eftersom jag inte gjort

något för att förtjäna att gå ner just nu...

Gick hem nu och skolkar kemin, glömde böckerna hemma.

Men jag är duktig och ska tillbaka efter lunch iaf :D (-snyft!-)

Nu är det bara frågan vad det blir till lunch.

Kanske ska göra sellerisoppa, selleri är väl negativa kalorier?

Köpte det sist vi handlade, alla tyckte jag var galen haha.

En av mina favoriträtter står och väntar på mig i kylen,

men jag får väl äta det till middag sen eller nåt.


Jag hatar när min pojkvän tar på min mage, jag vill bara gråta!

Vill inte vara tillsammans med honom, fast ändå vill jag ha honom.

Han är så tyst, han pratar aldrig om personliga saker, det känns

som jag inte känner honom alls, fast vi hängt ihop i över 1år.

Och han går inte att prata med heller, känns inte som han lyssnar.

Vet inte vad jag ska göra riktigt.

Älskar honom så himla mycket, men jag kan inte utvecklas med honom.

 
 
linnea

linnea

26 januari 2009 18:26

Jag älskar när min pojkvän har sin hand på min mage, inte när han rör den, men när jag har ont i magen så brukar han lägga sina hand där och dom är alltid så sköna så det känns bättre.
Men jag hatar om han ser den,
Alla killar är mer eller mindre svåra och förstå sig på.
Fast du måste kunna snacka med honom.

Har du inget recept på sellersoppa?
Det är bra när man går på diet :)

http://need-to-be-thin.bloggagratis.se

 
moi

moi

27 januari 2009 15:21

va jobbigt med din pojkvän :/. jag tycker att man måste kunna prata med varandra liksom.
hoppas ny löser det på ett sätt så att bååda mår bra =)

http://raspberrysmile.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards