Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Torsdag

Av Sara - 29 januari 2009 21:46


Skolkade. Har inte pluggat något heller.


Frukost: 1 knäcke m. smör/ost

Lunch: 2 korvbröd m. smör + ½ ostskiva

Middag: grönsakspaj

Övrigt: 5(?) pepparkakor + 2 koppar te m. mjölk


Måste allt gå åt helvet varenda dag!


Hörde från en antagligen före detta vän att hon tycker att vi inte

behöver snacka med varandra mer, hon blir bara irriterad.

Fine, är trött på henne också, hon är så jävla agressiv!

Hon blir alltid arg på mig och skäller ut mig och säger nedlåtande saker.

Ändå är jag en av dom snällaste människor jag vet haha :P

Inte för att låta jättegoistisk men så är det faktiskt,

jag är FÖR snäll mot alla. Bara för att jag inte vill ha några ovänner.

Henner liv kommer även gå åt helvete,

hon är 18 och har redan sambo, barn och hund. Eh?

Tjock har hon blivit med. Det kommer aldrig att hålla,

vill så gärna säga det till henne men jag är inte sån, även om HON är det.

Behöver inte såna vänner ><


Imorrn ska jag kanske titta på balklänningar!


Förresten så har jag gjort världens finaste (och dyraste ><)

alla<3dag-present till min plutt! Det gick på 231 spänn dock :'(

Känns hårt! Men det blev ju så fint.

Och han är värd det, den finaste och snällaste person jag träffat!

Beställde ett specialtryckt fotoalbum med bilder från den tid vi

haft tillsammans ^^ typ lite mer än 1år är det nu tror jag.

Så står det lite söta saker osv.
Åh jag skulle börjat gråta om jag fick ett sånt!

Han kommer säkert inte köpa nåt speciellt till mig haha, för min del gör det ingenting alls, men han kanske kommer känna sig dum ><

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards