Alla inlägg under september 2008

Av Sara - 30 september 2008 21:32


Idag har jag fått i mig 3 måltider på sammanlagt ca 1300kcal.

Väldigt mycket, men ändå "normalt".

Men normalt blir man fan inte smal på Sara!


Snabbis på crosstrainern imorse brände 50kcal, och innan jag somnar

blir det nog 100situps! Skulle gått en promenad med pappa förut

men han ville inte, och jag vill inte gå ensam ute i mörkret.


Schemat jag gjorde för idag gick inte så bra, hälften funkade typ...

Tror jag ska gå och lägga mig snart, skittidigt jag vet!

Har prov imorrn och jag fattar inte ett skit av det, fysik B är det.

Men nu ska jag nog göra ett nytt schema och skriva en ny

"förbjudet"-lista åt mig själv. Wish me luck, I'll need it..! <3

Av Sara - 29 september 2008 22:39


Det går inte det går inte det går inte.

Först gick det bra. Sen gick det dåligt.

Sen tränade jag lite. Sen gick det dåligt igen.

Nu ska jag skriva ett matschema och försöka hålla mig

till det också. Lättare sagt en gjort, men försöka går ju!

Svarar på kommentarer imrrn, är så himla trött nu ^^

Av Sara - 29 september 2008 10:31


Jag önskar jag var där nu.

Jag brydde mig inte ett skit om vad jag åt då.


Av Sara - 29 september 2008 10:07


Dåligt uppdatering i helgen, sorry.

Lördagen gick okej, söndagen gick kasst!

Tänkte att nu ska jag inte publicera min vikt förrän jag gått

under 49. Inte mat heller för den delen, även om jag kanske borde.


Skulle ha gått hemifrån för 10min sen... orkar inte skolan.

Ska in och shoppa lite sen,  borde åka till skolan och hämta några

böcker eftersom det är prov på onsdag, men så blir det nog inte.

Allting går åt helvete i livet känns det som.


Jag är hungrig igen trots att jag åt rätt mycket frukost förut.


Jag väger ju rätt mycket nu, mer än tidigare år iallafall, men ändå

har jag aldrig kännt mig så lätt. Tom på något sätt. Så är det nog,

jag känner mig tom inombords och allt känns svävande.

Av Sara - 26 september 2008 23:49


Jag kan inte sova, eller jag VILL inte sova! :(

Är helt uppsvälld av chips, salta pinnar, vattenmelon och vindruvor!

Vad ska jag göra, jag får panik!

Ctrl+Z !!!

Men det går inte att ändra på nu, men jag lär mig ju aldrig.

Min mage, jag hatar den just nu!

Det hjälper inte att min syster håller på och kallar mig tjock och

fetto och sen garvar ihjäl sig! Sen typ "men jag skojar ju fattar du väl".

Nej det gör jag inte, jag vet att du menar det!

Av Sara - 26 september 2008 18:51


Lunch: ½dl pyttipanna (åt bara potatisen dock) + salladsbuffé

Onödigt: 2 varma mackor på 4-500kcal

Middag: 2 korvar (bullens) + lite pommes


Började typ gråta nyss, efter middagen alltså. Jag är så äcklig.

Mackor mellan målen dessutom. Mår illa nu, över maten och mig själv.

Min mage är jättetjock och svullen. Man vill bara sticka ett hål i

den och hoppas att den ska pysa ihop och bli sådär fint platt.


Ännu mer ångest får jag över att vi har chips hemma, jag vet att jag

inte kommer att kunna låta bli dom, det är ju min chipsdag och allt.

Dumt att ha en chipsdag, men det får mig att inte impulsköpa

chips mitt på en vardag när jag känner att ångesten tar över.

Jag kommer inte skriva upp i bloggen om jag äter något mer ikväll,

men det kan ni nog räkna med att jag gör.


När jag pluggade hemma hos R igår så slutade det med hångel.

Inte så bra. Men jag kan inte säga emot, jag dras till honom liksom.

Och nu håller han mig i handen när vi går från skolan och idag

kysste han mig innan vi skulle dela på oss >< Dumt dumt dumt.

Jag vill inte ha någon, jag vill vara ensam. Bara jag. Fri.

"Fri"...? Vilket skämt!


Av Sara - 26 september 2008 07:20


Blev frukost iallafall!

123g banan = 128kcal

1 kopp te m. mjölk = ca10kcal


Jag försov mig en timma, första gången den här terminen!

Så jag skiter i första lektionen, 1½h matte ><


Av Sara - 25 september 2008 07:45


06.40: 49,6


Frukost: banan och yoghurt =155kcal

Lunch: salladsbuffé =100-150kcal?

Middag: 1 ica-pizza på 900kcal

Övrigt: 1 kopp te m. mjölk, 1 macka, 1 kaka mamma gav mig.

(Typ som en miniatyrbakelse liten som en kaka haha, rosa!)


Så jävla typiskt mig att förstöra det direkt.

Äckliga pizza. Var mätt efter halva men åt upp resten

ändå, hur dum får man vara?! Och macka 1h senare!


Men jag lär ju iallafall klara mig utan frukost imorrn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards