Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Tisdag

Av Sara - 27 januari 2009 21:54


Hela jag har kollapsat, trillat, exploderat. Gått sönder lite?

Jag är nedstressad och deprimerad och känner världens press.

Det resulterar i att jag inte är kapabel till nånting alls.

Skolresultaten dalar, jag tröstäter, får ångest, blir apatisk.

Imorrn ska jag vara hemma, vad föräldrarna än säger.


Jag får massor med uppdrag nu helt plötsligt också, som jag

varken vill eller bör säga nej till. Folk som ber mig rita och

designa saker. Vill ju gärna sprida ut mig själv när jag får chansen.

Allt från bröllopskort till skivomslag är på gång.

Jag borde inte, hinner inte. Men jag måste, VILL.


Jag åt ungefär 250g chips ikväll. Behöver jag ens säga hur jag mår..?

Tränade därefter i 40min, sen började jag gråta.


Jag vill inte leva såhär.



 
 
Sofia

Sofia

28 januari 2009 01:58


Ja men exakt! Man brydde sig inte så mycket då om man var tvungen att "leka" ensam liksom. Det var bara när andra barn var elaka mot mig som jag reagera på det. Annars trivdes jag ensam fast det är ngt jag ångrar nu då jag har problem med att vara med andra... Får en sorts panik/ångest när jag är hos andra och itne kan dra mig undan liksom...
Men som du säger så växte man av det också. Jag känner att jag i många fall är starkare och mer vuxen än andra i min ålder liksom...

Mm. Mina kompisar oh min mormor och folk säger att ajg är smal, men de ser ju inte vad jag ser liksom... Igentligen är inte mitt mål att bli smalare utan snarare för mig är det att komma i ett läge där jag är nöjd med mig själv.
Dock vet jag att samtidigt så kommer jag antagligen aldrig bli nöjd även fast ajg går ned.. Jäfla dubbelmoral sjukdom... >..

http://www.crashingdown.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards