Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

Äntligen

Av Sara - 5 maj 2008 10:54

Nu är det första gången på väldigt länge som jag är svinhungrig,

det är typ den underbaraste känslan någonsin!<3


Frukost: 1dl yoghurt + ½ banan

Lunch: ½ wasa sandwich (=100kcal)

Middag: 1 vårrulle (=135kcal) + 1dl ris

Övrigt: 2 sesamknäcke + gurka = dumt x 1000


Gick inte på gympan, så jag kunde inte säga att jag ätit på stan då :/


 
 
Ana

Ana

5 maj 2008 17:04

Bra jobbat :D
Förlåt för bloggpausen förresten :$

http://starvation.bloggagratis.se

 
My

My

5 maj 2008 18:05

Hunger kan verkligen vara underbart, men ibland göra en svimfärdig, illamående och orörlig.

Stay strong. (Snygg modell!)
/MY

http://starving-for-perfection.bloggagratis.se

 
Linnea !

Linnea !

5 maj 2008 20:37

jag tycker också om att vara hungrig, men det är sjukt svårt o stå emot när man är suuugen, ! =(
då är det skit samma om jag är hungrig eller inte, hatar o va sugen =(

http://need-to-be-thin.bloggagratis.se

 
Linnea !

Linnea !

5 maj 2008 22:53

haha du nu kom jag på världens ide ,ska testa im orgon för idag är det kört, nästa gång jag tänker heta ska jag fan dricka 3 öl-glas-vatten halsa det sedan ta en cigg, o hur trött jag än är , gå ut en stund även om jag itne går ut o går utan bara sätter mig nånstans , haha bara för du skrev så TACK

http://need-to-be-thin.bloggagratis.se

 
pam

pam

6 maj 2008 11:23

Den där känslan är underbar.
Hur går allt för dig?

Kram

http://pam.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards