Direktlänk till inlägg 11 oktober 2008

Lördag

Av Sara - 11 oktober 2008 11:36


Igår åt jag ingenting, men när jag kom hem efter en fest kl.02

på natten gjorde jag 2 toast. Onödigt men gott med mat.

Idag har jag inte ätit något än, min mage gör ont av hunger,

men på något sätt känns det bra, hunger = viktminskning.

Om 21 dagar måste jag vara smal. Jag ska hälsa på en kompis

som ska fota mig, han är duktig. Skriver upp vikten för mig

själv bara till att börja med, sen får vi se hur jag gör.


Mina böcker kom igår, äntligen!:D

Receptboken verkar sjukt bra, det är bilder på allting och det

finns allt från frukost och luncher till efterrätter och drinkar,

och det står exakt hur många kalorier allt innehåller! Bra köp.


Åh jag vill inte äta idag, dom kommer få mig att äta, jag vill inte.

Jag vill verkligen inte :(

 
 
skinnylicious

skinnylicious

11 oktober 2008 12:56

Svar: Haha okej :) Tackar.

http://skinnylicious.blogg.se

 
moi

moi

11 oktober 2008 17:58

Svar: Ja så känns det verkligen! Är man kort så måste man verkligen kämpa för att se smal ut, för annars ser man liten o bred ut typ, och dt vill man ju verkligen inte

http://raspberrysmile.blogg.se

 
pam

pam

12 oktober 2008 14:04

åh vad är det för bok? :) Länka gärna!

Du är duktig. du kommer fixa detta! Lätt!
Du måste tro det med, för då kan man allt. verkligen.

Hoppas att ditt matintag blir bra.
Hunger - viktminskning va fint att läsa. ;)

Kram

http://itspam.blogg.se

 
Sofia

Sofia

14 oktober 2008 12:24

ge mig ge mig ge mig namnet på den boken!!!! ^^

btw är det ngn gng man får äta så är det när man har kommit hem från en fest! DÅ behöver kroppen verkligen mat! Se det som anti toxic liksom^^ Sen så finns det ju bra och dålig mat! Macka/toast är ju bland det ästa! Inte lika bra med pommes och pizza liksom^^

puss

http://www.crashingdown.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards