Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Sara - 13 oktober 2008 21:31


Jag åt jag åt jag åt jag åt. Nej nej nej nej nej!

Chokladpudding, grädde, vaniljkräm, vindruvor.

Mamma bakade tårta, det blev över. Hon gav det till oss.

Mår inte bättre av att dom säger saker som

"Du skulle aldrig kunna bli konditor"

"Om du åkte till usa en vecka skulle du gå upp 10kg"

"Vilket jävla fetto du är Sara" (min syster brukar säga så "på skoj")

Höll på att få en hetsattack och äta mackor och glass och sånt,

men på något konstigt sätt lyckades jag att hålla mig undan köket.

Tur det, onödigt att göra saken ännu värre liksom! 


Till "Anonym":

Det är inte jag på bilden och ja, jag är medveten om att jag

har någon form av ätstörning, kanske märks om man läser bloggen...

Av Sara - 13 oktober 2008 18:23


Vikt: -0,2kg

Frukost: nej

Lunch: 4 minipotatisar + 3 skivor saltgurka

Middag: köttgryta + potatisgratäng


Åh min mage skrek rakt ut på lektionen efter lunch, det var helt

sjukt pinsamt! Speciellt när dom sett mig äta också, usch!


Imorrn fyller syster år, det innebär en massa fett hela dagen.

Tårta, kakor, god mat etc. Får ångest bara av att tänka på det.

Jag vet att jag kommer att äta också, hemskt hemskt hemskt!


Jag blev frågad om jag kunde lägga upp ett recept ur nya boken,

och det kan jag väl :D Ska bara leta upp nåt som ser bra ut ^^


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards