Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Söndag

Av Sara - 12 oktober 2008 14:47


Klockan är snart tre, har bara fått i mig 1dl apelsinjuice än så länge.

Men jag tror pappa ska laga mat snart, fläskfilé tror jag det blir.


Igår blev det en ica-pizzaca700kcal. Och 150-200g chips på kvällen.

Dåligt dåligt. Vägde 0,2kg mer än jag vägde igår morse.

Jag har inte råd att gå upp i vikt nu.

Dessutom vill min kompis att jag ska komma en vecka tidigare nu

istället. Det går verkligen inte, det är ju en hel veckas viktminskning!


Skola imorrn, blä. Jag ligger jättemycket efter pga mitt skolkande :(

 
 
Ingen bild

BLABlA

12 oktober 2008 17:53

kan inte du lägga in några recept från 100 kalorierboken du köpte?

 
pam

pam

12 oktober 2008 18:18

åh coolt. den ska jag kika på. :)
Men vet inte vad mamma eller min pojkvän sagt om dom såg den.. och jag hatar att hålla hemligheter för honom. Iallafall sådana.

Jo jag ska köra på att jag fotar när jag få chansen, dom målen jag äter. =)
Gjort idag!

Kramar

http://itspam.blogg.se

 
Sofia

Sofia

13 oktober 2008 00:58

Hej gums! Lessen att jag inte har svarat men et har inte gått så mycket vidare för mig den senaste tiden! Inte så bra som ajg haade trott iaf >.< Visst jag är mer social och gör mer grejor än förr som att vara social och gå ut. Men, jag vet inte riktit varför men jag mår ganska illa dåligt jst nu. tror att det kan bero dels på att jag känner att jag inte kan göra riktigt som jag vill längre pga att ajg bor hos mormor och morfar och de "bestämmer" ju. Sen så kan det vara en sån period och sen så har jag ätit så grymtm ycket sen jag kom hit att jag tror att jag har ångest över det också :(
Säker lägenheter för fullt just nu och hoppas på att hitta ngn snart. Har tom med sänkt mig till att jag kan acceptera en stor etta just nu :P hehe

Ledsen att jag inte orkar svara "ordentligt" på din kommentar. Jag känner mig så himla slut på allt just nu! Men hoppas det går bättre för dig och att du kämpar på med skolan och så!

Puss och kram!

http://www.crashingdown.blogg.se

 
Louise

Louise

14 oktober 2008 22:17

Varför känner du att du måste gå ner i vikt för att träffa din kompis? Kompisen gillar dig ändå ;)

http://lexieli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards