Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Tisdag

Av Sara - 28 oktober 2008 13:50


De senaste 5 dagarna har jag varit som en helt ny person,

jag har ätit som en normal människa faktiskt. Jag har varken varit

jättehungrig eller jättemätt. Varken hetsat eller svultit.

Det är som om min hjärna tröttnat på alla mattankar och tagit paus.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i nuläget.

Jag vill bli smal, samtidigt är jag rädd för att rubba balansen nu.

Om jag fortsätter så här kanske jag går ner i längden?

Eller så stannar jag bara där jag är och förblir ett fetto.


Hur som helst så håller jag på att ladda hem Hip Hop Abs nu.

Hoppas det är rolig träning, annars kommer jag aldrig orka haha!


Jag har ätit en microlasagne hittills idag, den är på 450kcal.

Förhoppningsvis blir jag inte hungig förrän middagen, annars får

det bli ett äpple eller nåt.

Förresten så har jag lovat mamma att baka några dumlekakor idag.

Men dom ska vi ta med när vi åker till Ullared om några dagar så

jag kommer kanske inte behöva smaka, fast smeten kan jag nog

inte motstå :P Längesen jag bakade nu när jag tänker efter.


Håll ut, jag behöver dig. Håll ut, stå ut med mig.

Jag behöver dig, stå ut med mig.


 
 
becca

becca

28 oktober 2008 14:22

ibland är det skönt att kunna äta "normalt"
jag fattar inte hur dom gör !?
derras liv måste vara lätt. inte behöva tänka på mat hela tiden...

http://just-thin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Louise

28 oktober 2008 21:38

Hoppas att det inte bara blir en paus. Det kanske blir samma sak med balansen som med svält/hets om man räknar ut kalorier per viss tid, vecka/månad tex.? Alltså att du kanske äter samma antal kalorier utslaget på en viss tid med båda sätten. Så då kan du lika gärna ligga på balans för då mår din kropp bättre. Hoppas det går bra. Lycka till!

 
moi

moi

29 oktober 2008 20:27

Svar: jadå du ska se att det går bra

om din hjärna tagit paus från mattankar så njut. njut sålänge det varar
Ta hand om dig, kram :)!

http://raspberrysmile.blogg.se

 
Ingen bild

DPYKM

30 oktober 2008 09:57

Önskar jag också kunde äta så. Men för mig pendlar det mellan lite och alldeles för mycket :(
fortsätt äta så här ett litet tag och dra försiktigt ner på maten. Du har sån tur, det där är nog det bästa sättet att gå ner i vikt på. avundsjuk hihi

 
Sofia

Sofia

7 november 2008 10:02

Hej Sara!

Lessen att ajg inte har skrivit men har verkligen itne klarat av att ens öppna datorn på det senaste typ >.< men känner att jag börjr få orken tillbaka. Kanske beror på att ajg tränar? ^^ haha. Träningen ör helt underbar just nu iaf^^ Kör eofs *bara* yoga, pilates och Body balance >.< haha blir en hel del och min kropp har aldrig haft så mycket träningsverk förut men det är wunderbart! ^^ Måste verkligen köra extra då jag har lagt på mig några kg hos mormro och morfar :( inte kul att står på vågen längre... om det nu ngnsin har vart det ^^ haha

Hur går det med skolan och så? Hur många dagar har du gått i skolan nu? ^^ Vet att det är svårt att prata med syster eller ngn om sånt som är jobbigt. Jag bölar alltid i slutändan även fast jag försöker hålla mig. Men jag tror att jag har vart sån som velat få ut det också. Att gå till syster på skolan var bland det svåraste jag gjort. Det var så svårt och så jobbigt och nervöst. Jag visste ju itne vad som skulle hända. Men i slutändan så blev det ju lite bättre^^

Jag tar min medicin varje dag och innan jag äter så brukar jag ta en sorts kapsel som gör så att förbränningen ökar 8Får en tommare mage snabbare^^) och ibland tar jag en kapsel som fyller ut magsäcken innan jag äter.. Plus vitamin tillskott för hår och naglar och en tablett mot sötsug^^ hehe blir en del men tror inte att de krockar mot varandra särskilt mycket såatt det blir farligt^^ Vad tar du?

Vet avd du menar när du berättar om huvudet som skriker nej men handen som och armarna som trycker i en maten iaf >.< Det är ganska sjukt. Man kan verkligen stå och tänka varför äter jag det här? Jag är inte sugen det minsta ju? Men ändå så gör man det... >.< Usch. Längtar tills jag flyttar så jag kan bestämma själv vad jag har hemma eller inte^^

Hur är allt annars? Hur mår du? Är det plus eller minus? Sk försöka svara snabbare nästa gång! ^^ haha hoppas den här energin sitter kvar länge!

puss på dig gumsi och hoppas du har det bra!!!

http://www.crashingdown.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards