Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Sara - 24 mars 2008 20:08

Okej nu har jag varit på en halvtimmes promenad, önskar det hade
blivit en längre men maten var klar så jag hann inte vara ute
mer än så. Åt en lagom portion, fruktansvärt frustrerande att inte
ta mer för det var så himla gott, eller när mamma sen plockade
fram glassen och jag var tvungen att tacka nej. Och pappa tog en

bit choklad och jag var tvungen att tacka nej en gång till!
Det känns ändå som jag åt för mycket mat, även att jag bara
tog lite grann...

Av Sara - 24 mars 2008 17:55

Åh gud vad hungrig jag är nu, väldigt jobbigt men känns bra ändå!
Blev frukt och mjölk till frukost. Middag var två köttbullar, lite potatisgratäng och sallad. Sen var jag dålig och kunde inte stå emot
en chokladgodis förut! DÅLIGT DÅLIGT DÅLIGT. Men påsen stod ju
mitt på bordet, vad annars kunde jag göra?!
Men jag åt väl runt 12 någon gång, så det var ett tag sen nu,
undrar om det blir nån ordentlig middag sen?
I så fall får jag bara ta lite grann och inget mer att äta idag.
Annars får det bli en banan tror jag.
Jag tror det kommer bli lättare att börja banta nu när det är lov,
för det innebär ju att ingen kommer att laga mat åt mig, och
det orkar jag ju inte ta tag i själv! Om man låter bli frukost varje
morgon så kan man göra smoothie till lunch och då klarar man sig
ju till middagen. Frukt och mjölk är ju nästan ingenting så det blir bra!
Just nu väger jag runt 48,8 kg och har gjort det ett tag nu.
Har en idealvikt på 45kg till att börja med. För några månader
sen gick jag ner till 46kg men sen vände det uppåt igen,
dåligt av mig att inte klara det.

Jag vill knappt gå till skolan längre för jag känner mig så äckligt fet.
3kg borde vara lätt, det är ju ingenting! Men ändå som
3 mjölkpaket med rent fett.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards