Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Sara - 31 mars 2008 15:20

Depressiv dag helt klart.
Åt ingen frukost, det gick bra, hade bara en lektion innan lunch.
Det var en av mina älsklingsrätter så det var påfrestande att
inte äta så mycket, men jag låtsades att jag ätit massor ist haha.

Kände mig nere redan första lektionen, men värst var det
lektionen innan lunch, var nära till tårar ett antal gånger.
Efter det gick jag hem, klarade inte att vara kvar längre. Men man
kan ju tycka att min pojkvän skulle fråga hur det var med mig eller
liknande, men han frågade bara "ska du gå hem?" och jag nickade
lite svagt till svar, sen följde han mig bort under tystnad och sen
sa han "hej då" och gav mig en puss. Bryr han sig inte om VARFÖR
jag mår dåligt, eller VARFÖR jag går hem helt plötsligt. Ibland
förstår jag mig inte på killar överhuvudtaget, dom är så jävla tröga.
Det var ju ett trevligt sätt att fira 5 månader på.

Just nu är jag jävligt hungrig, men lär ju inte äta förrän om
minst en timma. Min mage kurrar helt galet mycket, störande.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards