Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Sara - 7 juli 2008 22:11


Åh tack för alla supergulliga kommentarer, ni är bäst! :*

Nu är jag hemma igen, och väldigt sjuk tyvärr!

Ingen aning om vikten atm, har inte vägt mig än. Borde göra det

imorrn men jag har ätit massor idag och så.

Tänkte börja med soppa imorrn igen :) sommarjobbar ju nu!


Har iallafall haft det grymt kul på Arvika :D

Har fått mycket trevliga kommentarer om mitt utseende :O

Jag är ändå inte övertygad men kul ändå, både tjejer och killar haha X)

En kille i ett utländskt band jag älskar kom fram till mig på natten och

sa att han tyckte jag var jättevacker, jag bara shit coolt!


Förresten har jag varit otrogen för första gången, ändå har jag inte

dåligt samvete än :S Fast jag grät sista natten då jag insåg att jag

måste välja mellan 2 personer... Har ingen aning om vad jag ska göra!

Dom är helt olika varandra så det blir svårt. Dumt, dumt...

Jag vet att det säkert inte skulle funka med honom, det är väldigt

"extremt" jämfört med alla andra förhållanden jag haft haha,

men ändå känns det så himla spännande, jag vill gärna ha lite

action i tillvaron. Min nuvarande kille är noll action, tillsammans är vi

typ världens lugnaste människor ><


Någon som vill hjälpa mig? Snälla?

Hur jag än gör är den någon som blir ledsen. Smart Sara, jävligt smart...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards