Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Sara - 31 juli 2008 17:04


Jag mår skit just nu, sitter i string och bh men svettas ändå som en

gris pga febern. Man vet liksom inte var man ska ta vägen!
Har legat i soffan hela dagen, men kände att jag borde skriva lite nu.


Känns som jag börjar återfå lite kontroll över maten. Det händer

oftare och oftare att jag inte äter upp det jag tagit. Men jag vet

inte om det är för att jag är sjuk eller inte haha. Igår t.ex så blev det

grillat till middag. Men jag åt bara hälften sen ville jag inte ha mer,

trots att jag älskar grillat! Och alldeles nyss åt jag en såndär

colakula-godis, men sen gick jag lugnt iväg och slängde resten.


Vägde mig förut med, första gången på jääättelänge. Ångrar mig lite

nu hehe, vägde mer än jag förväntat mig. Fast jag har ju ändå ätit och

druckit en del idag och det väger ju lite. Brukar annars väga mig

på morgnarna innan jag fått i mig något ännu.

Nu pallar jag inte skriva mer, måste ha nåt kallt innan jag dör!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards