Direktlänk till inlägg 12 juli 2008

Det Måste

Av Sara - 12 juli 2008 00:41


Jag köpte inte donuts eller nåt, köpte godis och slängde det i panik.
Men kvällen har gjort mig smockfull och illamående ändå till slut.

Imorrn kväll gör jag antagligen slut med pojken, det kommer nog vara

det mest korkade jag gjort. Men det har blivit som en tvångstanke,
"Sara, du måste göra det. Det är såhär det måste bli nu."


Vad som hände:
Jag bestämde träff på Arvika med en kille jag snackat med på nätet

sedan något halvår tillbaka. Rätt så snart uppstod en uppenbar dragning

mellan oss, men vi stod emot pga R. Men sedan kunde han inte låta

bli att kyssa mig när jag inte var beredd, och där brast allt. Jag sov hos

honom den natten, och dom följande kvällarna var bara till för oss.

Jag förstod vad jag gjort,  grät, han tröstade mig istället för att gå och

se ett av favoritbanden. Där förstod jag att han faktiskt var på riktigt.


Sedan dess har vi hållt kontakt via nätet/sms och kommit mycket

närmre varandra än vi hade kunnat förut. Jag faller mer och mer och

det är tydligt att han gör detsamma. Det känns... spännande.

Han är 5 år äldre och bor lite mer än 2h bort kan tilläggas.


Har inte sagt något till R än, men vi har bara hunnit setts ett par

timmar på 1½vecka. Han frågade om han fick sova över hos mig imorrn,

det fick han. Imorrn kväll gäller det. Då gör jag ett stort misstag? Jag

hoppas att vi kan sitta uppe hela natten och sedan avsluta som vänner.


 
 
pam

pam

12 juli 2008 18:19

åååh. :( fyfan vad jobbigt. hoppas VERKLIGEN du gör rätt.
Gör inget du kommer ångra. Va säker på att den andra är seriös. - även ifall han säger det.
Och tänk igenom om du vill slänga bort all tid med din nuvarande. och ifall han är VÄRD att "byta ut".

Puss gumman

http://pam.bloggagratis.se

 
sandra

sandra

13 juli 2008 21:23

usch vad jobbigt. lycka till! hoppas att det går bra :)

http://sandrino.blogg.se

 
Ingen bild

Sofia

13 juli 2008 23:18


Gud stackare! Jag kan nog inte sätta mig riktigt in i det du ska göra men, fan va stark du är som ändå vågar göra det!


Lycka till!!!

 
Sofia

Sofia

13 juli 2008 23:19

glömde bloggen^^ håller dessutom på att byta till http://crashingdown.blogg.se ^^

http://only.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards