Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Åh

Av Sara - 28 juli 2008 18:25

Förlåt mig för mitt långa uppehåll.

Jag har varit fri från magra tankar på sistone, men istället

har motsatsen tagit över. Jag vet inte hur mycket jag väger

för jag har i princip slutat väga mig, men jag antar att det är mycket.

Det dallrar över allt, men jag får skylla mig själv.


Idag bestämde jag mig för att äta mindre igen, hoppas det går :)

Det är ju alltid så jävla svårt att ta tag i det igen!

Men det har gått bra under dagen iallafall, fast nu är jag sjukt hungrig.

Med "bra" menar jag att det gått bättre, inte BRA bra.

Frukost: yoghurt m. fullkornsflingor

Lunch: 1 äpple + 25min rask promenad

Mellanmål: 1 nektarin

Middag: 6 köttbullar m. pasta och wook

Övrigt: 33cl cocacola


Yes, mina matvanor är som ni ser rätt fetare än förr! (so am i)

Men det är aldrig för sent för att skära ner igen.

Blir en till promenad sen tror jag, om pappa vill gå med mig.

 
 
somjag

somjag

28 juli 2008 19:38

Jag är glad att du är tillbax! Eller ja egentligen så hade jag önskat att du hade lämnat det här sjuka. Men jag gillar din blogg!:)

http://somjag,bloggagratis.se

 
beecca

beecca

28 juli 2008 22:02

härligt att du är tillbax :)

http://be-thin.bloggagratis.se

 
DPYKM

DPYKM

29 juli 2008 11:55

jag har också saknat dig xD
Jag tycker du äter skit bra? Du kanske inte äter som förut men du äter fortfarande bra, jag menar kolla mitt inlägg om en vanlig dag för mig? ._.

http://dontplayyouknowme.blogg.se

 
DPYKM

DPYKM

29 juli 2008 12:48

HAHA ja vem fan uppfann smaklökarna?!
Vet du nått bra forum eller någon community med thinsp och sånt? :)

http://dontplayyouknowme.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards