Alla inlägg den 6 september 2008

Av Sara - 6 september 2008 13:31


Minus 0.5kg sen förra veckan.


Mat igår:

Frukost: 2 mackor

Lunch: sallad, gurka, 5osttärningar

Middag: 1 tacco

Dricka: 3cider, 1alkoläsk, 1öl, 2shots. Blev knappt full :S


Det blev fest på kvällen ändå. Inte askul, inte astråkigt.

Såg ut som om svartsjukan drog tag i R lite där...

Det kom fram sammanlagt 3 killar och pratade om hur snygg jag var

och att jag såg äldre ut än vad jag är osv...

Visst är det kul att höra, men inte när R är med kanske!


Lite senare gick jag iväg för att träffa en killkompis jag inte sett på

1-2år. Eller vi har aldrig pratat irl innan, första ggn vi träffades var

på ett tåg haha, sen letade han upp mig på nätet typ.

Men iallafall, HERREGUD VAD SNYGG. Han var söt innan, men nu är

han verkligen assnygg, och singel, och typ jättegullig kille rent allmänt.

Innan skickade han massor sms om att jag skulle komma dit och

gosa med honom haha, man säger så mkt när man är full!

Men såklart han inte våga närma sig när jag väl var där sen :D

Vi var uppe hela natten och kollade på film, kom hem 7 imorse.


Ikväll ska jag på tjejkväll. Det betyder mycket mat och onyttigt.

Men idag ska jag vara fri, inte tänka så mkt på maten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards