Alla inlägg den 24 september 2008

Av Sara - 24 september 2008 22:32


Åh, är stolt över mig själv! Nu ska jag sova och jag har inte ätit

något mer sedan middagen :D Förutom en kopp te som pappa

kom in med då, men det drack jag bara hälften av ändå ^^

Känner mig jättemotiverad nu. När jag väl märker att jag klarar

mig flera dagar utan att överäta så blir jag så fruktansvärt

peppad och vill inte förstöra min duktighet!

Hoppas det håller i sig en lång tid framöver! Antagligen inte hehe...

Tänker väga mig imorrn med bara för det :D

Stay Strong!<3

Av Sara - 24 september 2008 17:19


Muffinsen blev bra. Gjorde för 18st men fördelade det

istället i 16 formar. Dom blev lagom stora tycker jag.

Räckte med 1 (ca85g) för att bli rejält mätt!

Som fyllning hade jag hackad påläggsskinka, ½ rödlök,

1 hackad tomat (fanns inga mer) och en burk majs ^^

Så lät jag ½ skiva ost smälta över varje så det skulle se finare ut!


Förresten är jag så fruktansvärt glad över att vi har en

hushållsvåg i köket numera. Jag orkar inte väga allt jag

stoppar i mig, men mycket iallafall, skitkul haha!:D


Funderar på att skaffa blogg.se istället. Mycket snyggare...

Ville det redan från början egentligen, men det var så "invecklat"

jämfört med bloggagratis och jag var för lat helt enkelt!

Av Sara - 24 september 2008 15:10


06.10: 50,3

Herregud, det var mer än jag trodde tillochmed!


Frukost: ½ port. gröt + 1 macka

Lunch: 1 ask läkerol pitaya ~28kcal

Övrigt: 1½liter cola zero


Tänkte baka matmuffins som jag hittade i Sofia's blogg :D

Till middag alltså! Ändrar nog på receptet lite, men det

löser sig nog, så jävla kul att laga mat och baka tycker jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards