Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Sara - 9 januari 2009 18:20


Gick aldrig till skolan. Dumma mig, besviken.

Har suttit framför datajäveln hela dagen och nu har jag fet huvudvärk!
Ska nog springa och ta en ipren strax ><

När mamma och pappa kommer hem blir det pizza,

fast sån där man stoppar in i ugnen som tur är.

Jag hoppas köket/matrummet går fort att "renovera",

är trött på att vi bara äter skräpmat jämt jämt jämt.


Mellanmål: 1 äpple
Lunch: 2 mackor


Jag kommer ihåg när jag var som mest sjuk, i våras kanske det var.
Då hade jag 120-130 besökare om dagen haha, galet.
Nu är det betydligt mycket mindre, fast jag trivs ändå med

bloggen nu, skriver lite det som faller mig in.
Vet inte om det är särskilt intressant för er ><
Men säg jättegärna till om det är något ni vill jag ska skriva om?:)

Typ recept, träning eller i princip vad som helst!

Hoppas alla får en mysig fredagkväll nu! :D <3


Av Sara - 9 januari 2009 08:50


Vikt 06.00: 48,5kg

Frukost: havregrynsgröt + te


Jag skulle gått till skolan för typ en timma sen.
Alltså vafan är det för fel på mig?

Jag har utvecklat någon slags skolfobi eller nåt.

Jag ligger redan ljusår efter i matten och fysiken :(

Jag vill inte gå i skolan längre! Fast man måste ju,

annars kommer man antagligen ingenstans i livet...

Men om jag går kommer jag må skit mellan 11.00-13.40

För då är inte min bästa vän (?) där. Han har blivit halva mig nu.

När han inte är i skolan så blir jag ensammast och tommast i världen.

Sen börjar jag en ny kurs på 2h50min ><

Vill ni veta vad det är för nån? Choklad&Konfektyr ><

3h med choklad, känns inte så tryggt direkt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards