Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Sara - 7 januari 2009 20:52


Vi åt på restaurang istället ><

Så jag tryckte i mig massor god mat där istället.

Tur att typ hälften var sallad och grönsaker.

Borde beställt BARA sallad. Men jag kunde inte stå emot.

Jag vill verkligen träna igen,

men jag har ju varit hemma och sjuk idag...
Undrar om mina föräldrar blir sura om jag kör hiphopabs..?:/

Får sån ångest av att jag inte KUNNAT träna på minst 1 vecka!
Känner hur kroppen faller ihop till en ospänstig deg typ.

USCH JAG VILL.
Ska jag göra det nu, eller vänta till jag blir frisk?
Ont i halsen har jag också :( Fan.

Av Sara - 7 januari 2009 12:42


En killkompis sa att han kände en tjej som var 162cm och

vägde 42kg. Hon var den smalaste tjejen han träffat sa han.
Jag ska bli smalare. 164cm med mål på 42kg. Jag SKA.

Av Sara - 7 januari 2009 12:34


Skolan började idag och jag ligger hemma och är sjuk.
Pappa trodde inte på mig, han sa att jag visst kunde gå

och att jag inte SÅG särskilt sjuk ut.
Jag hatar när dom inte tror på mig, jag VILL inte vara sjuk om

det är det dom tror. Jag VILL inte missa första dagen.

Jag nyser och hostar och det kliar och svider och snoret rinner.

Mina ögon är helt rödsprängda och jag är rödd och trasig under näsan.


Jag vägde mig inte idag, fast igår kl.10 vägde jag 49,2 tydligen.
Trots att jag hade ätit som ett jävla mongo dagen innan.

Idag ska bli en okej dag.
Frukost: 1 banan + te m. mjölk

Lunch: 1 stort äpple


Ska göra en till kopp te nu tror jag, och kolla på nån film kanske.
Klä på mig också möjligtvis haha... sitter i morronrock och pöser.

Middag ikväll blir en skiva stek från igår, och pommes, och sås.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards