Alla inlägg under september 2008

Av Sara - 18 september 2008 11:05

... jag gick inte idag heller. Fråga mig inte varför, jag vet inte.


Efter gårdagens överätande av pizza och donuts etc, och efter

att nyss ha fått i mig 1 kopp te och 1 äpple väger jag nu

klockan 11.10 så mycket som 50,8kg.

Det är äckligt, det är förnedrande. Men jag har förtjänat skammen.

Kommer någon ihåg när jag låg på 43kg?

För det gör iallafall jag, klart och tydligt. Jag tyckte jag var tjock.

Jag publicerar vikten för att jag ska skämmas så mycket att

jag slutar äta en massa skit. Jag vill inte längre.


Nu ska jag testa någon av videorna som DPYKM skickade <3


Av Sara - 17 september 2008 09:15


Har ännu inte gått till skolan, fick sån ångest när jag skulle gå.

Mamma och pappa vet inte om att jag fortfarande inte gått dit...

Frukost: 1 port. gröt, men orkade inte äta upp allt.

Någon timma senare blev jag svinhungrig och tänkte äta igen,

men det blev 1 kopp te istället, hoppas hungern går över snart.


Åh jag skäms för att jag stannar hemma, jag förstör allting.

Missar massor och har inte möjlighet att kolla upp en viktig grej.


Ska dock in till stan snart och köpa massa fett och socker.

Inte för att äta alltså, det är till ett litet fotoprojekt senare :)

Antagligen kommer jag äta av det iallafall, men jag ska försöka

att stå emot. Först ska jag sälja det till övriga familjen haha:P

Av Sara - 16 september 2008 11:41


Har ätit rätt mycket dom senaste dagarna. Och eftersom jag har

varit hemma från skolan både idag och igår har jag inte gjort

så mycket annat än ätit och legat i soffan och glott. Dåligt!

Men jag har inte orkat bry mig eller fyllas med ångest än.


Egentligen är jag inte särskilt sjuk, men det är så jobbigt att gå

till skolan. Jag känner mig som världens mest ensamma människa

när jag är där. Varje timma jag är där känns otroligt plågsam ><


En till anledning till att jag inte orkar bry mig är att jag vägde så

mycket sist. Allting känns så hopplöst efter det. Allt kämpande

hade inte lett nånstans liksom. Fanns ingen mening med det då.

Men jag ska börja igen, snart. Men inte idag, idag ska jag äta.


Förresten så påstår C att han är kär i mig, det var vad han skrev iaf.

Jag har inga som helst känslor för honom dock...


Av Sara - 13 september 2008 15:37


Frukost: ½ port. gröt (=65kcal)

Lunch: ris, kyckling, wook


Ikväll ska jag till C, så det blir nog kanske ingen middag.

Vodka blir det nog dock. Och om jag får nån a-läsk där kanske.


Vägde mig imorse, fan vad arg och besviken jag blev.

Hur kan jag ha gått upp så mycket?! Det borde inte gå!

Känner mig rätt kluven, men det är bara att fortsätta.


UPPDATE:

Nattkäk: taccopaj på 600kcal + 1 glas oboy

Av Sara - 12 september 2008 12:55


Hemma och sjuk idag. Egentligen hade jag väl kunnat gå,

och åka till C ikväll och umgås med honom. Men jag orkade

verkligen inte, hade ont i huvet och halsen. Får blir imorrn ist.

Egentligen vill jag vara med R igen, saknar hans närhet :(

Men samtidigt känner jag att jag inte vill vara tillsammans med

någon. Jag är konstig som inte vill vara tsmsn med personen jag

är jättekär i :S Mitt hjärta säger ja och min hjärna nej.


Frukost: 1 kopp te

Mellanmål: 1 litet äpple

Lunch: Kött/grönsakssoppa med ½ burk majs (100-150kcal)

Middag: 2 mackor (misslyckades med tomatsoppa i micro ><)

Övrigt: 2 halstabletter, chips, cola zero, 1 piggelin


Av Sara - 11 september 2008 21:44


Frukost: 1 kopp te

Lunch: salladsbuffé (under100kcal)

Middag: hamburgertallrik

Övrigt: 2 koppar te, 1 äpple(ca60kcal), 1 piggelin(55kcal)


Förutom skitmiddagen har det gått rätt bra tycker jag :)

Tänkte göra soppa, men pappa tog hem mat så det fick bli sådär...

Äpple och piggelin är bra på kvällen när man blir sugen tycker jag!


Tror jag håller på att bli sjuk igen förresten, orkaaaaaa.

Av Sara - 10 september 2008 22:29


Fick i mig lite mer tyvärr! Allt var okej förutom mackorna.

Får låtsas att det var frukosten som jag aldrig åt ><


1 kopp te, 1 piggelin(55kcal), 1 äpple, 2 rostmackor, vindruvor.

Hmm.

Brödet var faktiskt 250kcal/100g! Är inte det rätt lågt för vitt bröd?:D

Av Sara - 10 september 2008 19:35


På ikea hittade jag världens bästa gå-ner-i-vikt-verktyg!

Det var ett set som innehöll jättesmå matlagningsgrejer så som

minikastrull och stekpanna och sånt. Så var det ett set med

en liten liten tallrik och små små bestick och ett pytteglas :D

Gissa om jag vill ha dom?!

Fatta vad smidigt, då KAN man inte ta för mycket haha <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards