Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Sara - 2 maj 2008 23:14

Hmm okej, jag börjar imorrn istället folks :P

Det var svårare än jag räknat med.

Har gått ner mig för mkt! Men nu ska jag planera morgondagens

måltider tror jag, ska försöka hålla mig till det med.

Vi har massa dåliga onyttiga saker hemma som stör :(

Men hade tänkt att dagen skulle innehålla:
Gröt till frukost, träning efter det, sallad till lunch

och sen någon middag som jag inte vet vad det blir :S Hmm.

Jag får börja trappa ner lite i taget nu, dels för att jag tappat

spåret och dels för att det precis är helg och alla har koll på mig!


Förlåt att jag gjort er besvikna, jag lovar att komma tillbaka igen!

Av Sara - 2 maj 2008 13:07


Okej, nya tag från och med nu. Om man räknar bort frukosten hehe...


Frukost: 2 mackor med ost/skinka/gurka

Lunch: en bit baguette m. ost/skinka/gurka/sallad + 1kaka


Jag är nästan frisk nu, så imorrn ska jag försöka ställa mig en

stund på crosstrainern. Jag har ju legat i soffan/sängen dygnet

runt dom senaste dagarna med undantag för mat och toalettbesök.

Har inte varit utanför dörren sen i måndags nu. Frisk luft? ja tack!


Mamma och pappa skulle köpa saltlakrits till mig, dom är och handlar nu.

Så det kommer jag att äta ikväll, när jag faller så faller jag hårt.

Nu är det bara ungefär 5 veckor kvar tills jag är 18, då vill jag

väga 43! Vet inte om det kommer bli så, men jag hoppas på det iaf...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards