Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Sara - 13 maj 2008 20:33


Bröt fastan efter 48h. Kände att jag behövde något om jag skulle

klara mig utan frukost + lunch imorgon.

Men önskar att jag hade orkat till imorrn eftermiddag iaf :/

Gjorde lite grönsakssoppa, fick i mig max 50kcal på den tror jag :)

Mamma älskade den, så det blir det till middag imorgon ;)

GREAT, då slipper man oroa sig för det längre!


Har fått i mig en flaska sprite zero med, skulle ju spara den! ><


Känner massor sug efter mat nu när jag käkat, men jag ska stå emot :)

Blir att kolla på desperate housewives om 20min och sen sova!'


(Jag har nyligen varit lite irriterad och tvär mot pappa)

*Frågar om någon mer ska ha soppa*
Pappa: Värst vad du har blivit nyttig. Det kanske är för att du inte

äter ordentligt som du blir så tjurig!

Jag: neee! -__-' 

Har han inte sett hur mkt jag brukar häva i mig?!:S

Vill inte att han ska bli misstänksam nu när jag är på rätt spår, jobbigt.


Hoppas jag gått ner ordentligt tills imorgon, annars blir jag besviken...

Hmm

Av Sara - 13 maj 2008 18:04


Undrar om jag måste äta middag imorgon? Dom kanske börjar

bli misstänksamma när jag inte äter med dom på flera dagar?:S


Min mage kurrar inte längre, men jag har huvudvärk och är typ

öm i hela kroppen. Fast det kan ju bero på annat också.


Min lillasyster (92:a) åt upp dom sista chipsen och dippen förut.

Hon tryckte alltså i sig 300g chips på 1590kcal! PLUS dip :S

Jag förstår inte hur hon inte kan vara smällfet. Men det kanske kommer.

Av Sara - 13 maj 2008 14:25


Vikt: 46,1

Dagens intag:

- 50cl cola light

- 1 glas vatten

- tuggummin

- 1 glas citronvatten


Min mage gör fruktansvärt ont hehe, och skriker och bubblar, men det

är bara bra för då vet jag att kroppen "käkar upp sig själv" :D

Inte så kul att må illa dock, men det är väl sånt man får ta.


Vi skulle ha 2h hål nu så jag gick hem och tänker inte åka tillbaka.

Innan mamma&pappa kommer hem ska jag ta en tallrik och kleta in

med lite yoghurt och müsli, och sen ta en till och smula ner med

lite knäckebröd. "Jag var så hungrig, orkade inte vänta på er".

En korv med bröd ska jag lura i dom att jag käkat med! För det gjorde

jag nästan imorrse, fast snarare tugga+spotta+skölja med vatten ;)

Men efter halva korven blev jag äcklad och slängde resten.

Så det saknas en korv, så då kan jag ju lika gärna säga att jag åt den.


Såg en bra film igår på youtube, "A secret between friends". 1½h :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards