Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Sara - 8 maj 2008 20:36


Ställde mig på crosstrainern i 30min, blev -170kcal.

Fy fan vad jobbigt, höll på att typ haha.

Sista 10min gav jag ifrån mig skrik och höga stön för att orka

köra klart min halvtimma! xD Det var för många dagar sen sist nu.

Men uj vad härligt det kändes efteråt.

Av Sara - 8 maj 2008 18:59


Jag hittade ett par skor jag kunde gå i, så det blev fika med tjejerna.

Jag beställde en smoothie och hoppas på att den var hyffsat nyttig!

Dom andra åt paj och kladdkaka och frukt och sånt.

Blev bjuden på 1 sockerfri godisbit med, eller det var iaf allt jag åt av det.

MEN,

när jag kommer hem har pappa tagit hem pizza :S han hade köpt

till mig utan att fråga, vesuvio med banan som vanligt.

Jag som tyckte att jag hade haft rätt bra koll på dagen, men icke...

Jahapp, där rök den dagen, precis som vanligt. "Hej fettklump!"


Imorrn är det 4h nationella i matte C. Blir banan till frukost och sen

en zooklubba under provet. Skiter i lunchen sen för jag slutar efter det.

Av Sara - 8 maj 2008 08:41

Vikt: 46,0

Jahapp, där har ni den, min äckliga nuvarande vikt. Igår var det 45,5...

Åt jag verkligen mycket igår?!

Ja som låg under 44 nyligen, det känns väldigt långt borta nu :(


Frukost: ½ banan

Mellanmål: 1 liten morot

Lunch: 3 äggvitor + en klick fettfri majonäs + 1 tomat = ca 65kcal

Mellanmål: ½ dl fullkornsflingor


Dålig dag idag. Har ett sår (skoskav?) PÅ foten som gör att jag inte kan

ha några skor för det gör svinont att gå. Dessutom skulle vi fira

en kompis som fyller 18 senare idag, typ picnic tror jag. Och nu

kan jag inte gå någonstans :S Så jävla orättvist. Alla kommer ju

tro att jag skolkar idag med, gör inte saken bättre. Idag när jag

faktiskt VILL gå till skolan. Äckliga värld.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards