Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Sara - 23 maj 2008 20:35


Jag åt middag med familjen, pappa stod och slavade i köket i så

mycket som 2h så jag kunde ju inte säga att jag inte ville ha :S

Men jag kunde ju ha tagit lite, men icke, jag åt säkert mest!

Och det fick jag betala för...

Är ärligt talat rätt rädd just nu, för min kropps skull.

Har varit på mitt livs värsta toabesök, tog 30-40min.


Efter middagen började jag få ont i magen, och snart började det

bubbla och låta en massa. Kort där efter var jag tvungen att springa

till toan, och jag hade redan gjort nummer två en gång idag.. ><

Magen började krampa något fruktansvärt och jag blev tårögd.

Det kändes som om tarmarna ville krypa ut ur rumpan på mig ungefär.

Jag behövde inte göra mycket, det nästan rann ur mig som en seg

äcklig sörja :S Gick maten rakt igenom, är det möjligt?!

Kan det vara så att mina tarmar vant sig vid flytande föda och av ren

vana inte bearbetade maten? Det var/är iallafall hemskt.


Ursäkta om det här var ett "too much information"-inlägg ><

Men ville bara varna så att ni inte råkar ut för samma sak!


Jag tänker äta lite mosad glass snart för att trösta mig :S

Jag som skulle börja "mitt nya liv" efter fastan, men vem försökte jag lura?


17

Av Sara - 23 maj 2008 15:44


Vikt:43,7

Dagens intag:

- 2 koppar te

- 1 glas vatten

- 2dl tomatsoppa (=72kcal) Äckligt mätt blev jag :O


Nu är det dag 4 på fastan och jag har varit en zombie hela dagen.

Kommer att bryta den med lite tomatsoppa till middag :)

Inga frågor i matsalen idag när jag inte åt, bra att dom vant sig ;)

Dock kan man ju tycka att min pojkvän borde frågat NÅGOT om

varför jag inte äter ordentligt, men han har inte sagt ett ord.

Han vet att jag mått dåligt ett bra tag, bryr han sig inte? :S


Jag lovade ju före/efter-bilder idag, så det ska jag väl hålla.

Men personligen har jag inte märkt någon större skillnad på

några av fotona (har både framifrån och bakifrån också, usch)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards