Alla inlägg under januari 2009

Av Sara - 7 januari 2009 12:42


En killkompis sa att han kände en tjej som var 162cm och

vägde 42kg. Hon var den smalaste tjejen han träffat sa han.
Jag ska bli smalare. 164cm med mål på 42kg. Jag SKA.

Av Sara - 7 januari 2009 12:34


Skolan började idag och jag ligger hemma och är sjuk.
Pappa trodde inte på mig, han sa att jag visst kunde gå

och att jag inte SÅG särskilt sjuk ut.
Jag hatar när dom inte tror på mig, jag VILL inte vara sjuk om

det är det dom tror. Jag VILL inte missa första dagen.

Jag nyser och hostar och det kliar och svider och snoret rinner.

Mina ögon är helt rödsprängda och jag är rödd och trasig under näsan.


Jag vägde mig inte idag, fast igår kl.10 vägde jag 49,2 tydligen.
Trots att jag hade ätit som ett jävla mongo dagen innan.

Idag ska bli en okej dag.
Frukost: 1 banan + te m. mjölk

Lunch: 1 stort äpple


Ska göra en till kopp te nu tror jag, och kolla på nån film kanske.
Klä på mig också möjligtvis haha... sitter i morronrock och pöser.

Middag ikväll blir en skiva stek från igår, och pommes, och sås.

Av Sara - 5 januari 2009 20:31


Har inte haft internet på ett par dar, sorry!

Igår spenderade jag typ hela dagen liggandes i sängen,

var så sjukt bakis, fast jag drack inte alls mycket :S

Väldigt konstigt tycker jag. Spydde och ville dö.
Så har jag gått och blivit jätteförkyld med, det suger.

Vikten ligger väl på 50sträcket eller strax under.
Är mitt i en flytt och får inte plats att träna,
står grejer överallt!

Flytten har resulterat i att vi levt på pizza, varmkorv och baguetter
i typ en vecka. Känns ju skitbra... Fet och äcklig känner jag mig.
Fått mens IGEN! Slutar nog käka ppiller ett tag nu, dom har
fuckat upp mig totalt. Funkat i flera år men nu gör dom  plötsligt uppror?


Har sjukaste ångesten över skolstarten. Kommer ligga ljusår efter.
Skulle ju pluggat... men jag har inte ens slagit upp böckerna.


Orkar inte skriva mer nu, känner mig omotiverad ><

Av Sara - 1 januari 2009 01:13


Sämsta nyårsfirandet någonsin? Antagligen!

Min langare har tappat sin mobil så jag får ha tålamod och vänta ><
Blev ingen syra igår alltså. Men vi testade det där naturknarket.
Jag mådde illa, försökte sova. Kallsvettades och mådde skit.
Sprang upp och spydde, gick och la mig igen.
Vaknade, sprang in på toan igen. Mådde SKIIIT.
Jag kände mig helt drogad och sjuk och låg på golvet med panik.
Mådde så cp så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Spydde igen.
Kul natt!

Ikväll var jag med lite tjejkompisar/bekanta.
Blev bara mer och mer nere och fick kämpa  med att hålla tårarna
tillbaka typ >< Alla  var jättepepp och drack vin och skrattade.
Jag var helt tvärtom, och dricka kunde jag inte heller eftersom jag

HATAR vin, kände mig helt utanför och som världens tråkigaste.
Kan ju räcka med att jag säger att vid 12-slaget satt jag ensam på
en soffa uppe i en lägenhet och grät.


Mat har jag fått i mig hur mycket som helst. Träning har jag inte hunnit.
Blä vill typ dö.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards