Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Onsdag

Av Sara - 7 maj 2008 15:02


Frukost: nej

Lunch: nej

Middag: ost&skinkbaguette (köpt) + sprite zero

Övrigt: 3 mackor me ost/gurka >< kvällshets igen...


Hade kunnat skita i middagen idag, åt ensam. Tänkte köpa en sallad

först men dom kostade ju typ dubblet så mkt *snål*

Ska snart iväg på en designutställning med några i klassen så det

blev tidig middag för mig, då kanske jag hinner gå bort lite av den.

Kände att jag hade kollapsat om jag inte fått i mig något,

kommer nog hem 8-9 ikväll så det blir rätt sent.

Har en redovisning och ett prov imorrn som jag inte hinner plugga

till nu bara för det :S och nationella i matte C på fredag.


Funderar på att skriva upp min vikt imorrn, även att jag väger

mycket mer än för ett tag sen... Får se om jag vågar haha!


Hur har det gått för er idag då?:)


 
 
Ingen bild

p

7 maj 2008 16:16

Bra jobbat av dig:)
Jag är nöjd med dagen, inget annat än vatten och kaffe än så länge. Och jag kommer allra troligast att slippa middagen med. Härligt
Ha det bra, kram=D

 
anaprincess

anaprincess

7 maj 2008 17:21

Ikväll kommer det att finnas ett nytt bra recept på min blogg :)

http://anaprincess.blogg.se

 
pam

pam

7 maj 2008 20:51

Det har gått bra idag! Imorgon är det dag 3 på min fasta.

Lycka till! Ge inte upp

http://pam.bloggagratis.se

 
Rebecca

Rebecca

7 maj 2008 21:49

Nej precis, får försöka tänka så. Är mest besviken för att jag inte har någon chans att fasta på ett tag nu :/

Tack, du med! Den där mackan är borta nu så mycket som du verkar ha gått :) Kram

http://ravissant.blogg.se

 
Rebecca

Rebecca

7 maj 2008 22:54

Ja, i Ma B :/ Har missat jättemånga lektioner så det känns verkligen som om jag inte kan någonting. Är det i Ma C då? Jag förstår inte hur de kan ha fyra timmarsprov, varför inte dela upp dem i två. :S

Tack, du med på fredag! Klubba verkar bra, blir kanske det för mig med :)

http://ravissant.blogg.se

 
Rebecca

Rebecca

8 maj 2008 06:57

Usch, börjar nästan bli lite nervös. Vår sluta efteråt om vi vill, men ska stanna kvar och gå på lektionerna ändå. Egentligen har jag sovmorgon till halv ett idag :p
Vad skönt att du slipper skolan sen. Ja precis, ska nog köpa halstabletter :)

http://ravissant.blogg.se

 
sandra

sandra

14 maj 2008 18:15

jag måste bara fråga, hur lång är du?
Gillar att läsa din blogg, den är intressant :)

http://sandrino.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards