Direktlänk till inlägg 23 maj 2008

*Rädd*

Av Sara - 23 maj 2008 20:35


Jag åt middag med familjen, pappa stod och slavade i köket i så

mycket som 2h så jag kunde ju inte säga att jag inte ville ha :S

Men jag kunde ju ha tagit lite, men icke, jag åt säkert mest!

Och det fick jag betala för...

Är ärligt talat rätt rädd just nu, för min kropps skull.

Har varit på mitt livs värsta toabesök, tog 30-40min.


Efter middagen började jag få ont i magen, och snart började det

bubbla och låta en massa. Kort där efter var jag tvungen att springa

till toan, och jag hade redan gjort nummer två en gång idag.. ><

Magen började krampa något fruktansvärt och jag blev tårögd.

Det kändes som om tarmarna ville krypa ut ur rumpan på mig ungefär.

Jag behövde inte göra mycket, det nästan rann ur mig som en seg

äcklig sörja :S Gick maten rakt igenom, är det möjligt?!

Kan det vara så att mina tarmar vant sig vid flytande föda och av ren

vana inte bearbetade maten? Det var/är iallafall hemskt.


Ursäkta om det här var ett "too much information"-inlägg ><

Men ville bara varna så att ni inte råkar ut för samma sak!


Jag tänker äta lite mosad glass snart för att trösta mig :S

Jag som skulle börja "mitt nya liv" efter fastan, men vem försökte jag lura?


 
 
Ingen bild

jo

23 maj 2008 21:45

Det var säkert för att kroppen var skit ovan. Du borde börjat mer försiktigt...Ät något mer snällt nu :P mosad glass låter bra =)

 
pam

pam

23 maj 2008 21:46

Jo men det blir alltid så typ när man äter efter en fasta. haha.
Kroppen har ju vant av sig vid "hård föda" och sådant. så den arbetar väl den på ett konstigt sätt när det väl kommer ner.
men ah. det suger verkligen. Brukar bli så med om man äter soppor efter fastan.

Lycka till imorgon! Du har verkligen bevisat att du kan, ju!

Kram

http://pam.bloggagratis.se

 
Rebecca

Rebecca

23 maj 2008 22:11

Haha ja, älskar dem!

Stackare, låter inte alls kul. Hoppas du mår bättre nu!

http://ravissant.blogg.se

 
somjag

somjag

23 maj 2008 22:14

näe jag märker inte heller ngn större skillnad, men jag blir ändå lite klarare i huvudet tycker jag, men bara liite:P och gott kan man inte heller säga att dom smakar även om jag bara har dom på tungan 2 sekunder så hinner man känna den äckliga smaken.

Jag ser tydlig skillnad på din före och efter bild:) när tog du före bilden?

http://somjag.bloggagratis.se

 
somjag

somjag

23 maj 2008 22:20

jaha ja jag tycker nästan att jag märkte mer av en tablett än av två, fast jag var kanske mer trött när jag tog två:P

oj och det blev skillnad så fort, jag måste testa det ngn gång, fast jag vet inte om jag vill fasta mer, det känns som att jag går upp mer av det sen :(

http://somjag.bloggagratis.se

 
Rebecca

Rebecca

23 maj 2008 22:40

Vad bra :) Åh glass är en av mina laster, såå gott.

http://ravissant.blogg.se

 
Joy

Joy

24 maj 2008 02:26

Grattis till att du klarade att fasta så länge! :D haha, ja det är som konstigt när all omkring en äter och så sitter man där och smuttar på sitt glas vatten typ. Skönt att det inte var tjejer, då brukar man ju få tusen frågor, oftast blir dom sura också. Killar brukar vara mer oroliga OM dom går in djupare, det är sött när det händer.

Ja precis, jag hoppas det, men jobbigt att behöva tänka på att inte tacka nej för mycket då det erbjuds mat :/

Don't beat yourself up för mycket över att du åt mycket ikväll, min dag var också skit men vi kommer vara bättre framöver! eller hur? ;)

Och det där med jobbig mage efter att man brutit en fasta känner jag igen, hetsåt en gång efter att ha fastat i 3-4dagar och det var verkligen hemskt. Men det är nog inget farligt och det går ju över som tur är.

Jag ser definitivt skillnad på före och efter bilderna, du är skitsnygg ju! Jag menar det verkligen, totally thinspiring liksom :)

hoppas du har en bättre dag imorn!

kram kram

http://procrescophobia.blogspot.com

 
Iceboxx

Iceboxx

24 maj 2008 23:47

Usch, sådär har hänt några ggr för mig också, fast då har det inte varit nån gång vid fasta för det var några år sen.. Jag trodde det var typ matförgiftning lr nåt :S

http://iceboxx.blogg.se

 
Joanna

Joanna

25 maj 2008 09:46

så har det var för mig med om jag typ har ätit väldigt lite o enligt mitt schema under lång tid och sen "helt plötsligt" äter typ en vanlig middag så verkar inget vilja stanna. typ som att magen inte är van vid den födan att den tror att det är gift. typ om man e vegetarian o äter kött så reagerar väl kroppen som att de e gift för att den inte e van? kanske är de på samma sätt om man undviker vilken mat som helst för ett tag.

http://lifeasjoanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards