Alla inlägg den 12 juni 2008

OMG

Av Sara - 12 juni 2008 14:01


Min syster(2år yngre) svassade nyss in i mitt rum i bara string och typ:

"kolla vad smal jag är :D"

Jag: "OMG:O anorexia!"

haha hon är helt galet perfekt.

Så jag tvingade henne att springa ner och väga sig. 44kg.

Så smal var inte jag när jag vägde så mycket :( höftjävlar...

Dessutom vill hon väga 45, alltså mer än vad hon väger nu?!


Nu jävlar är det allvar haha :P


Av Sara - 12 juni 2008 13:42

Jag lovade min äckelvikt idag, så där har ni den...


Frukost: en pytteliten bit chokladkaka + 1 kopp te

Lunch: skinksallad m. goudaost(10%) och rhodeislanddressing + cola zero

Middag: kycklingsallad m. dressing (från pizzerian)

visst, säkert fet dressing och så, men bättre än en fet pizza :P

Övrigt: provsmakade en del när jag bakade toscakakor tills imorrn :(

Ska träffa lite kompisar imorrnkväll och fira mig+avslutningen.


Fick damp och tänkte köpa godis, men sen hejdade jag mig och tänkte

att om jag ska hetsa så får det vara något nyttigt!

Så jag svängde förbi hemköp och köpte en pastafri sallad och 0kcal-dryck^^

Först petade jag bort all ost, men sen blev det inte så gott utan så

jag hällde i den igen. Fick panik. Men sen såg jag att den bara

var på 10% så då var den iaf bättre än annan ost *puh* :)


Jag ska nog åka och handla med pappa sen, då ska jag se till att vi

tar hem sallad, och mycket grönsaker så jag kan göra soppa igen! :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards