Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Sara - 29 juni 2008 12:11


Vikt: 47,3

Frukost: 1 kopp te m. mjölk

Lunch: cup a soup (85kcal)

Middag: cup a soup (95kcal)

Övrigt: gått 40min


Anledningen till att jag kunde skippa frukost hemma idag var att mamma

var tvungen att åka in till akuten med pappa typ runt 10, och dom är

kvar där än. Blev rätt så rädd när pappa typ vrålade av smärta :S

Det var antagligen njursten, dom ringde nån och frågade innan.

Hoppas det blir bra och att dom kommer hem snart, blir orolig.


Av Sara - 29 juni 2008 00:13


Efter middagen åkte burken med chokladtosca fram.

Jag höll inte räkningen på hur många rutor jag åt, många iaf :S

Pappa: *Haha* vem har tryckt i sig alla kakor?!

Jag: *Tystnad*

Jag skämdes plötsligt något otroligt, jag visste att han visste.


Därefter gick jag ut i köket och gjorde 3 rostmackor m. ost/skinka.

Länge sen jag åt bröd, men jag njöt knappt av det.

Därefter förvandlades hetsätandet till hetsträning inne på rummet.

Till P3 dans på radion rörde jag mig, dansade och joggade runt i ca 25min.

Därefter var jag så slutkörd att jag mådde illa och svetten nästan rann.


Nu sitter jag här, och ont i magen har jag fortfarande.

Hur kunde jag vika mig för något så äckligt som kakor och bröd?

Har köpt mer soppa nu iaf...

Ny dag imorrn, och jag lovar en vägning... trots min rädsla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards