Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Sara - 14 juni 2008 18:47


För ett par timmar sen såg min pojkvän (som befinner sig på hultsfred nu)

till att jag fick prata i telefon med min stora idol (inom musik) :O

Av säkerthetsskäl (eftersom min blogg är hemlig) säger jag inte vem ^^

Han köpte ett linne jag ville ha med, och jag bad att få det signerat.

Åh, jag kunde inte sluta le efteråt :D

Jag har träffat honom irl förut ^^ men det var nästan 2 år sen.

Plus att det känns lite personligare med ett mobilsamtal :P


Jag tänker aldrig släppa taget om R, han är verkligen bäst!<3


Av Sara - 14 juni 2008 13:07


Hade rätt kul ändå igår, även om det blev lite för mycket att dricka ^^

Käk: 1½ tunnbrödsrulle m. ost/sallad/gurksallad, 5 jordgubbar,

salta kex ca 7-10st kanske, några godisbitar, 1 toscaruta (4x4cm)

Dryck: 20cl vodka, 1½ starköl, några klunkar hembränt, ½ glas starkcider,

2 bacardi watermelon, 1½ smirnoff ice, 1½ sprite zero, 1 glas vanlig cola

Uuuh, jag märkte inte förrän nu hur mycket det var >< Äckligt.


IDAG.

Kunde inte gå ner och väga mig för pappa gjorde/gör om i trappen.

Frukost: 1 tunnbrödsrulle med ost/skinka/sallad/gurksallad

1 tallrik jordgubbskräm m. mjölk. 1 toscaruta. Bakismat hehe.

Lunch: tomatsoppa + 1 banan

Mamma och pappa ska få gäster ikväll och kolla på fotbollen och grilla.

Hoppas inte jag behöver äta så mycket innan dess. Isåfall blir det

nog hemgjord tomatsoppa eller nåt sånt nyttigt :) Grillat kommer jag

med stor säkerhet inte att kunna stå emot ikväll, så himla gott ^^

Snacks ikväll blir melon och salta kex. Ska nog ta och skära upp en

paprika och ta lite av deras melon, det blir bra :) Ensam filmkväll it is.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards