Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Sara - 15 juni 2008 14:21


Blä var ändå tvungen att äta nyss med mamma och pappa.

Gjorde soppa på 2tomater, 1/4 gul paprika, 1/3 morot, vatten och kryddor.

Åt upp lite mer än hälften. Tar resten med lite sallad till middag sen :)


Middag: resten av soppan

Efteråt skulle mamma och pappa äta färskpotatis och dippa i nån

gegga mamma blandat ihop. Så jag skar upp 2st och tog lite gojs.

Men efter att ha ätit några bitar fick jag typ panik och var nära

att gråta, så nästan skrek jag "Jag vill inte ha!!!" och slängde resten.

Hehe kändes konstigt, jag brukar inte ha problem med att äta

när jag väl har börjat liksom. Men hoppas det fortsätter så ;)


Kvällsmat: 1 tunnbrödsrulle m. fettfri majonäs/sallad/ost/skinka.


Av Sara - 15 juni 2008 11:20


Eftersom jag varken hetsar eller njuter av det jag äter numera,

så undrar jag varför jag äter så mycket? Det måste sluta nu.


När jag gick in i köket förut så stod det massor med gott framme,

kex, ölkorv, godis, vindruvor, kakor och choklad.(Vi hade gäster igår)

Men jag kunde stå och kolla på det utan att känna mig frestad.


Frukost+Lunch :) 1 salladsblad, 2-3cm gurka, 2 minivindruvor, te.

Mamma och pappa är iväg en sväng så jag kan säga att jag har

ätit en massa redan så slipper jag äta nåt mer förrän middag(=soppa).

Av Sara - 15 juni 2008 00:59

1 rör pringles, 1½ liter cola, några salta kex, 4 rutor choklad. Vafan?

Middagen: 2 små skivor fläskfilé, 3 små färskpotatisar, sallad/gurka

För mycket enligt mig, men mycket mindre än resten av sällskapet.

Spelar ändå ingen roll vid det här laget :S


Jag har inte ont i magen för jag hetsade inte utan åt lite i taget

under kvällens lopp, från typ klockan 18-23.

Men jag mår jävligt dåligt i sinnet och för min feta mages skull.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards