Alla inlägg under juni 2008

Av Sara - 25 juni 2008 10:57


Vikt: 48,5

Frukost: 1 kopp te m. mjölk

Lunch: cup a soup (=95kcal)

Middag: grönsakssoppa (=20kcal)

Övrigt: gått ca1h25min sammanlagt, grönsakssoppa (=20kcal)

1 kopp te m. mjölk, 200 situps


Dagen består av att åka in till stan och inhandla lite viktiga saker,

sedan umgås med R några timmar och sist men inte minst ska jag

bleka håret. Nej jag ska inte bli blond, det är för att den hårfärgen

jag vill ha ska fästa bättre ^^


Om jag ska hinna bli smalare innan festivalen så måste jag kämpa

ännu hårdare! Det är bara 7 dagar kvar tills jag åker nu :O

Av Sara - 24 juni 2008 22:06


Vågen stod nyss på 48,7. Alltså samma som i morse.

Vilket innebär att imorrn kommer jag ha gått ner :D

*HAPPIIII*


För övrigt känner jag mig jävligt pepp just nu, hoppas det håller sig ^^

Av Sara - 24 juni 2008 12:58


Frukost: nej

Lunch: cup a soup (=95kcal)

Middag: grönsakssoppa

(1tomat, 1/3 rödlök, ½ morot, vatten, 1msk yoghurt, några pastabitar)

Övrigt: 1 kopp te m. mjölk, 5 hallonbåtar (filmsnack><)

Träning: 100 situps, crosstrainer -100kcal


Åt lunch typ halv 1, var fortfarande inte ens hungrig egentligen. Men

det kändes säkrast att få i sig nåt för att undvika attacker senare.

Egentligen vill jag inte skriva upp vad jag vägde imorse men det är

straffet man får ta efter midsommar. Vikt: 48,7.

Ska tilläggas att jag börjat röda veckan nu och är lite svullen osv.


Tänkte åka in till stan och inhandla lite grejer idag, men nu vet jag inte

om jag orkar längre, har sån jävla mensvärk och är helt seg i huvet.

Jag orkar inte sminka mig och fixa håret, plus att det är storm ute ><

Av Sara - 23 juni 2008 19:42


Nu är jag äntligen tillbaka igen, tack för alla kommentarer!:)

Ska snart (försöka) gå igenom alla uppdaterade bloggar.

Är lite rädd för att det kommer vara sjukt många haha :P


Jag har haft det rätt mysigt, trots att vi i stort sätt har ätit

dygnet runt och jag är tjock som en gris -__-'

Om 9 dagar ska jag på festival och jag vill vara smal då :(

Kommer knappast att hända men jag får väl försöka iallafall..?


Min syster är smal som en sticka och har full kontroll över vad hon

äter eller inte äter, det är jävligt frustrerande att bo ihop med.


Av Sara - 18 juni 2008 13:59


Vikt: 47,7

Frukost: ½port. gröt (=65kcal) + ca1tsk sirap (30-40kcal?)

Lunch: 2 mackor m. ost/skinka/gurka (max350kcal)

Middag: nästan 300g pizza(som man stoppar i ugnen)på äckliga 750kcal!

Jag hatar mina föräldrar :S Gick in på rummet och grät efteråt ><

Övrigt: 2 småkakor (100-150kcal), ett glas vaniljglass... Men när

jag ätit typ 3/4 hällde jag ut resten i slasken ><

Förbränning: 150situps, 50armhävningar(på knä), crosstrainer -120kcal


Totalt intag: 100+350+750+150+? = 1350kcal+.

Enligt thedailyplate.com får jag äta över 1800. Men ändå, äckligt!


Funderar på om jag ska köra på "under1000"-metoden :P

För enligt alla experter SKA man gå ner om man håller sig där.

Känns ju inte som det stämmer, men man kanske ska försöka...?

Någon som testat under en längre period?


Btw åker jag bort nu över midsommar, så ni kanske inte hör från mig

förrän på söndag igen :) Hoppas alla får en fin midsommar! Pussokram<3

Av Sara - 17 juni 2008 12:20

Jag skulle gladeligen ta över Keiras magrutor.


Blev ju middag och tårta hemma hos R igår. Hans mormor lassade upp

en jättestor bit paj åt mig :O tårtan tog jag bara en liten bit av.

R tog 3 portioner haha :D Men det får han, hans kropp är ändå *grrr*!

När jag kom hem inatt käkade jag 1½ tunnbrödsrulle och kollade på film...


Vikt: 47,7 (det positiva är väl att det knappast kan bli värre!)

Frukost: te m. lättmjölk

Lunch: te m. lättmjölk (drack upp 3/4)

Middag: 1 grillkorv + 2 korvbröd (delade korven i 2) m. ketchup

Kvällsmat: 2 mackor + 1½dl kräm m. mjölk

Förbränning: crosstrainer -200kcal


Jag har redan hunnit se 5 episoder av "Supersize v Superskinny" haha:P

Först orkade jag inte vänta, och sen kunde jag inte sluta kolla! Grymt iaf.

God Bless Youtube <3

Av Sara - 16 juni 2008 12:29

Jag åt 3(?!) bullar igår när jag kollade på film. =330kcal.

Förstår inte varför, jag njöt knappt något av det iallafalla. Onödigt


Vikt: 47,5 :(

Frukost: nej

Lunch: grönsakssoppa

(1/3 morot, 1 tomat, 1/4 röd paprika, 2 färskpotatisar, vatten, kryddor)


Ska hem till R idag, han fyllde igår. Hoppas inte det bjuds på tårta ><


Förresten, är det något ni vill att jag ska ha mer/mindre av i bloggen?

Är det något ni saknar? Skulle vara kul att veta :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards