Alla inlägg den 5 april 2008

Av Sara - 5 april 2008 11:06

Vikt: 46,2

Tjohoo, igår köpte jag 3 paket soppor:
Varma koppen Broccoli&Purjolök. 1 port. = 95kcal
Varma koppen Potatis%Purjolök. 1 port. = 80kcal
Cup a Soup Thailändsk Curry Kyckling. 1 port = 95 kcal

Jättebra som lunch. Vill gärna köra ett tag med bara soppa till
lunch och middag och ingen frukost. Men det lär ju mina föräldrar
hindra mig från när dom får reda på det. Fy fan att man inte bor själv.
I skolan kan jag ju också äta soppa varje dag, yay! Det gör ingenting
om det är äckligt heller, då äter man ju bara mindre.

Frukost: 3 tuggor av en macka med ost och skinka. 1 tesked kladdkaka.
Idag var frukosten bara för syns skull (= mina föräldrars syn)

Snart ska vi åka och shoppa och sånt. Jag återkommer senare. Puss.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Okej, tillbaka igen, skönt med shoppingtur, bränna massa kalorier!
Så var det ju såklart trevligt att få 2 par skor och en tröja.


Sen lunch: 1 skiva grekiskt lantbröd med smör och ost + ½ kopp med
varma koppen broccoli&purjolök, alltså = 48ckal i soppan
Man blev verkligen jättemätt, min mage värker! *tipsar*
Resten av familjen svullade pizza, men jag sa ifrån.

Ikväll skulle det bli taccos, igen. Pojkvännen kommer kanske hit också.
Jag tänker varken äta brödet eller köttfärsen, bara köra på
grönsakerna istället. Men det kan nog bli väldigt gott det med,
och väldigt nyttigt :) Blir antagligen: gurka, tomat, ost, majs och
sallad. KANSKE lök också, men det kanske bara är onödigt ändå.
Hoppas dom inte klagar på mig då.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards