Alla inlägg den 12 april 2008

Av Sara - 12 april 2008 19:06

Förlåt, jag måste skriva ett till inlägg. Mår förjävligt just nu.
Känt mig hängig hela dagen, och dålig på att motstå saker.
Jag tänker fortsätta imorn med att spela låtsassjuk så jag slipper
äta så mycket. Säger att jag mår illa och liknande.

Imorrn vill jag testa att bara gå på rinnande föda.
Typ frukost:melonjuice (ska försöka göra haha)
lunch:smoothie och middag:soppa (:
Mamma och pappa kommer klaga som fan, men jag kommer
bara "ni kan inte tvinga mig att äta" eller nåt. Orkar inte
bry mig om vad andra tycker just nu. Jag gör det ju inte för dom,
utan bara för min egen skull. Åh, jag vill bara gå och just nu.

Någon som har tips på ursäkter och liknande för att inte äta?

Av Sara - 12 april 2008 13:24

Vikt:44,6

Frukost: *STOR CENSUR* :S Pappas fel.
Lunch: Ingenting för päronen är på ikea.
Middag: ½ lövbiff + rotfruktsblandning + rödvinsås

Träning: ca 130kcal

Började må illa igårkväll när vi satt på fiket. Det blev en kopp te sen.
Imorse mådde jag ännu mer illa, kändes som jag skulle spy,
men det var ju ingen idé eftersom min mage var tom iallafall!
Orkade knappt ta mig ner för trappen för att gå och väga mig på
morgonen, men jag var ju tvungen! Det var då pappa tryckte
en kaloribomb i näven på mig, när jag låg i sängen och var helt svag.
Jag kunde inte låta bli, så jag åt upp allt. Sen fick jag ont i magen
och mår skitkasst för att jag faktiskt åt upp det. Jag suger :S


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards