Alla inlägg den 6 april 2008

Av Sara - 6 april 2008 12:59

Det blev ingen middag igår kväll, det kändes underbart att höra
att vi skulle "fixa något själva om vi blev hungriga". Och eftersom
"R" redan hade käkat innan han kom så slapp jag äta något!

Vikt: 46,0 BMI: 17,1

Ett kilo kvar till mitt första mål, jag längtar.

Frukost: Nej tack
Lunch: Taccos (där kom det!)
Det blev onyttigare än jag räknat med. Det blev både bröd och
köttfärs, och turkisk youghurt. Misslyckandet slår till hårt i mig.
Annars var det: gurka, tomat, röd lök, sallad, orange paprika och majs.
Mycket åt jag, mätt blev jag. Hemska känsla!
Till middag har jag nu planerat in soppa :) runt sjutiden kanske.
Det blir varma koppen potatis&purjolök, 1 port. = 80kcal.
(Men när jag tänker efter vill jag nog bara ha en halv, så 40kcal!)
Ingen smörgås till idag, det har jag inte alls förtjänat! Mamma
lockade mig till att äta en sån där "choco stick", typ kex med
ett otroligt smaskigt överdrag av mjölkchoklad.
Hon får sluta med det där, jag är svag!

Ska försöka gå en sväng senare, om jag orkar. Måste plugga också.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards