Alla inlägg den 27 april 2008

Av Sara - 27 april 2008 22:11

Nu har jag precis stått på crosstrainern i 40min, blev 200kcal.

Så fruktansvärt skönt.

Men det lustiga är att jag knappt blev trött :S

Har aldrig kört så länge i sträck förut, utan max 30min.

Undrar om det är mina benmuskler som blivit starkare,

eller om det är för att jag ätit så mycket idag och är full med energi?

Av Sara - 27 april 2008 14:41

Okej, jävla skithelg, som vanligt.
Jag är asfet och känner mig gravid i 7e månaden eller nåt.

Visst, jag åt mestadels frukt och grönt igår, men även en hel

del bröd, choklad och cider. Och imorse åt jag världens brakfrukost.

Sa till pappa att "jag tänker inte äta någon frukost idag".
Men då blev han sur och sa att jag var tvungen att äta och blabla.

Så vräkte jag i mig mackor och ägg som borde räcka för 2 veckor.


Lunch blir nåt flashigt med pommes och fläskfilé och skit.

Middag blir sallad och tomat, för mig iaf.

Jag hatar att bo hemma. Är så arg/besviken att jag gråter.

Tisdag+Onsdag kommer att bli fasta. Och det SKA jag hålla.
Får undvika att vara hemma då helt enkelt.

Men imorrn är det nationella i eng så då måste jag äta frukost.


Jag hatar mig själv just nu. Ingen vägning på några dagar, pallar inte.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards