Alla inlägg den 17 april 2008

Av Sara - 17 april 2008 19:42

Min mage är äntligen tom (iaf nästan) igen. Känns superunderbart!
kanske jag borde gått tillbaka i vikt till imorrn..? Jag vet inte.
Jag måste äta lunch i skolan imorrn, killarna börjar klaga och
ställa massor frågor. Ja, jag är ensam tjej i klassen (;
Det är kycklingpytt. Kan ju äta 10 såna pyttesmå potatisbitar
plus lite random skum sallad som dom har! Då kan dom inte säga nåt.

Förresten är jag helt pepp och inspirerad nu! Känner att jag måste
ta tag i det här lite mer ordentligt igen. Vår och sommar är nära nu.

Stay strong!
Vill du verkligen bli besegrad mentalt av en köttbulle eller en fettig kaka?
Ne, tänkte väl inte det. Stå emot nu, så ska vi klara det tillsammans!:)

Av Sara - 17 april 2008 17:14

Vikt: över min döda kropp att jag skriver ner den idag!


Frukost: 1 glas sprite zero
Lunch: 1 äpple (~65kcal)

Middag: Taccopaj + ett glas sodastreamcola ><


Jag har haft  ont i magen hela dagen, kan ju bero på att jag inte
gjort nummer två på typ fem dagar nu :S känns inte så bra.
Kanske är därför jag inte går ner heller. Allt lagras bara i kroppen.
Det suger. Borde skaffa fram nåt laxerande, omgående! Tips?:)
Tänker inte väga mig förrän "det" är gjort, haha.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards