Alla inlägg den 11 april 2008

Av Sara - 11 april 2008 16:50

Omg. Pappa kom nyss hem. Han satte en burk pringles i näven på mig.
Min favoriter. Och han har köpt fettdrypande donats och ska nu
ställa sig och laga världens godaste mat. Jag dör jag dör jag dör.

Vad ska jag göra?! Donatsen går direkt bort iallafall, så mycket klarar jag.
Och middagen går bort tack vara Mcd-ursäkten.
Men chipsen... burken är på 170g. Energi = 531kcal/100g. Jag dör.
Om man äter typ 10 om dagen? Hur mycket blir det?
NEJ, vad håller jag på med! Var han tvungen och göra så här?
Allt har ju gått så bra idag. Jag vill ha, men jag får inte.
Jag kommer bli tjock tjock tjock.
Lösning: Jag kommer att äta 2 chips, inte en smula mer. DEAL.

Av Sara - 11 april 2008 15:26


Vikt:45,7

Frukost: 1 kopp te
Lunch: ett glas vatten
Middag: Blir antagligen ingenting, säger att jag käkade på Mcd med S ;)

Vid skollunchen sa jag att jag skulle käka på stan med några kompisar
efter skolan. Smidigt och bra. Hade bara 1 lektion efter lunch.
Dom andra åt biff, klyftpotatis och tsatziki.

Köpte multivitamintabletter idag med,
tog en förut och nu mår jag jätteilla. Hatar brustabletter haha äckligt.
Tränade shopping i 1 ½ timma efter skolan, najs. ^^
Köpte en rätt kort jacka, så jag måste vara smal för att vilja
ha på mig den, för man vill ju se snygg ut i den!

Ikväll ska jag fika med E, J och M. Det blir te eller sprite zero.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards