Direktlänk till inlägg 30 april 2008

HejDinFetaKo

Av Sara - 30 april 2008 21:10

Jahopp, då sitter man här ensam med uppsvälld mage och

äter vindruvor, melon och 50%lessfat-chips till top model.

Min hals tar livet av mig. Så just nu bryr jag mig inte ett jävla

skit om vad jag stoppar i mig, eller att jag väger ett par kilo

mer än vad jag gjorde för nån vecka sen. *Suck*
Aja, när jag blir frisk så ska det ordna sig igen.

Den tanken gör mig lugn, så just nu försöker jag bara njuta av

att jag är ledig några dagar och att jag äter utan ångest ett tag :)

Hata mig inte för att jag "misslyckas" ett tag nu bara...

 
 
Lovisa

Lovisa

1 maj 2008 17:00

Man blir frisk mycket snabbare om kroppen får all den näring den behöver så att äta är helt rätt val! Annars kan man vara förkyld i en evighet och det är verkligen inget vidare. Satsa på mycket c-vitamin och en bra balanserad kost så blir du frisk snabbare. Att äta kan aldrig vara ett misslyckande! Krya på dig.

http://www.metrobloggen.se(loviissa

 
Iceboxx

Iceboxx

1 maj 2008 22:29

Jag åt också hur mkt som helst förra veckan och nu har jag blivit någorlunda frisk :) Krya på dig!

http://iceboxx.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards