Alla inlägg under maj 2008

Av Sara - 16 maj 2008 15:09


Jag tryckte i mig 3 jävla rader choklad, varför?! Jag mår illa!

Jag bestämde ju att det skulle vara förbjudet!

Åh, jag hatar mig själv rätt ordentligt just nu -__-'

Jag måste vara hårdare. Försöka hårdare. Vara stenhård!

Men det gör ju inte detta ogjort ändå.

Av Sara - 16 maj 2008 12:26


Vikt: 45,6 YES jag gick inte upp något haha

Frukost: Nej

Lunch: ½ kopp te (äckligt, glömde påsen i för länge)

soppa på haricotverts/tomat/zuccini/lök/kryddor/veg.nudlar(ca15g.)

Övrigt: 2 tuggummin, 2 koffeintabletter


Jag är så nervös för ikväll, jag dör :O vad ska jag ha på mig?

Ska jag betala min mat själv? Vad kommer dom tycka om mig?

Tänk om det är efterrätt?:S Ska jag äta isf, eller säga att jag

inte äter sånt längre? Haha jag är livrädd, *fegis*.


Förresten, jag känner inte av koffeintabletterna? ><


Svar till "w.d":

Jag är 164cm lång, eller kort snarare ;)

Av Sara - 15 maj 2008 19:51


Härmed inför jag förbud fram till den 9 juni mot:

godis, choklad, chips, kakor

vitt bröd, ost, smör

oboy, vanlig läsk

skräpmat (med undantag för sallader)

feta såser, dressing

yoghurt, müsli, sylt, banan


Detta tvingar mig att begränsa mig till en mer nyttig kost ^^

Hoppas bara jag håller mig till detta nu! Wish me luck :D

(Och förlåt om jag uppdaterar för mycket ><)


Av Sara - 15 maj 2008 18:30


Fick ryck efter soppan och tog lite spag&k.färs.

Därefter gick jag till kylen och proppa i mig 2 rutor choklad :S

Sen fick jag total ångest och sprang ut och joggade!

Hatar att jogga, men jag var ju så illa tvungen!

Blev 2,3km-svängen på 15min. Enligt sportline blir det ~115kcal.

Av Sara - 15 maj 2008 16:45


Vikt: 45,6 :(

Frukost: 1 macka m. smör/ost/skinka/gurka

Lunch: 20 ärtor, 1 minimorot

Middag: det som är kvar av soppan

Övrigt: för äckligt för att skivas ner... + 1 sockerfri redbull

Träning: promenad sammanlagt över 3h. crosstrainer -100kcal 


Försov mig, missade 1av2 nationella i engelska.

Åt lunch, failade på sv-provet, sen skolkade jag som fan.

Gick på stan med K i ett par timmar. Köpte käk >< minst 600kcal.


Tänkte hälla i mig vodka och spy när jag kom hem, men pappa

hade slutat tidigt och var hemma :S försökte ändå spy, fick bara upp

pyttelite rinnande grejs, men mer än förut iaf. Min hals värker som fan :/


R har bjudit med mig på restaurang imorrn kväll tillsammans med hans

familj plus mormor och morfar. Fy fan vad nervös jag är! Vill inte!

Och om dom bjuder måste jag ju äta upp :S får bli sallad+vatten.

Ingen frukost/lunch imorrn. Har köpt koffeintabletter nu :D

Av Sara - 14 maj 2008 12:33


11 - 14 maj


Höfter: 82 - 80

Midja: 63 - 60

Byst: 76 - 74

Överarm: 22 - 22

Lår: 44 - 42

Vader: 31 - 31



Av Sara - 14 maj 2008 12:29


Vikt: 45,4

Frukost: ½ port. gröt m. en skvätt mjölk + sylt. Under 100kcal

Lunch: 1 sockerfri redbull

MIddag: grönsakssoppa, 1 rågrut m. ost/skinka. Kanske 150kcal?

Övrigt: 1 till redbull, tuggummin, 10 salta pinnar ><

Träning: 40min promenad, crosstrainer 55kcal (snabbis)


Så fort jag gick upp imorse kom min syrra och typ:

"ska vi äta nu, jag har väntat jättelänge??"  >< jävla störande.

Hon fick visst i sig ca 600kcal under frukosten :S


Jag har varit en zombie ända sen jag gick upp, så.. ingen skola idag heh.

Orkade inte ens stå upp i duschen, var tvungen att sätta mig ner!

Av Sara - 13 maj 2008 20:33


Bröt fastan efter 48h. Kände att jag behövde något om jag skulle

klara mig utan frukost + lunch imorgon.

Men önskar att jag hade orkat till imorrn eftermiddag iaf :/

Gjorde lite grönsakssoppa, fick i mig max 50kcal på den tror jag :)

Mamma älskade den, så det blir det till middag imorgon ;)

GREAT, då slipper man oroa sig för det längre!


Har fått i mig en flaska sprite zero med, skulle ju spara den! ><


Känner massor sug efter mat nu när jag käkat, men jag ska stå emot :)

Blir att kolla på desperate housewives om 20min och sen sova!'


(Jag har nyligen varit lite irriterad och tvär mot pappa)

*Frågar om någon mer ska ha soppa*
Pappa: Värst vad du har blivit nyttig. Det kanske är för att du inte

äter ordentligt som du blir så tjurig!

Jag: neee! -__-' 

Har han inte sett hur mkt jag brukar häva i mig?!:S

Vill inte att han ska bli misstänksam nu när jag är på rätt spår, jobbigt.


Hoppas jag gått ner ordentligt tills imorgon, annars blir jag besviken...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards