Alla inlägg under maj 2008

Av Sara - 8 maj 2008 08:41

Vikt: 46,0

Jahapp, där har ni den, min äckliga nuvarande vikt. Igår var det 45,5...

Åt jag verkligen mycket igår?!

Ja som låg under 44 nyligen, det känns väldigt långt borta nu :(


Frukost: ½ banan

Mellanmål: 1 liten morot

Lunch: 3 äggvitor + en klick fettfri majonäs + 1 tomat = ca 65kcal

Mellanmål: ½ dl fullkornsflingor


Dålig dag idag. Har ett sår (skoskav?) PÅ foten som gör att jag inte kan

ha några skor för det gör svinont att gå. Dessutom skulle vi fira

en kompis som fyller 18 senare idag, typ picnic tror jag. Och nu

kan jag inte gå någonstans :S Så jävla orättvist. Alla kommer ju

tro att jag skolkar idag med, gör inte saken bättre. Idag när jag

faktiskt VILL gå till skolan. Äckliga värld.


Av Sara - 7 maj 2008 15:02


Frukost: nej

Lunch: nej

Middag: ost&skinkbaguette (köpt) + sprite zero

Övrigt: 3 mackor me ost/gurka >< kvällshets igen...


Hade kunnat skita i middagen idag, åt ensam. Tänkte köpa en sallad

först men dom kostade ju typ dubblet så mkt *snål*

Ska snart iväg på en designutställning med några i klassen så det

blev tidig middag för mig, då kanske jag hinner gå bort lite av den.

Kände att jag hade kollapsat om jag inte fått i mig något,

kommer nog hem 8-9 ikväll så det blir rätt sent.

Har en redovisning och ett prov imorrn som jag inte hinner plugga

till nu bara för det :S och nationella i matte C på fredag.


Funderar på att skriva upp min vikt imorrn, även att jag väger

mycket mer än för ett tag sen... Får se om jag vågar haha!


Hur har det gått för er idag då?:)


Av Sara - 6 maj 2008 22:16


Glöm det där. Sara+Kvällar=KassKombination!

Blev risgrynsgröt + knäcke -__-' JAG SKULLE JU INTE HA.

Kan trösta mig med att gröten är 100kcal/100g så det

innehåller mindre kalorier än banan alltså... dålig ursäkt, jag vet.

Jag måste sluta äta på kvällar, men det är då det är som svårast.


Jag behöver en ursäkt för att slippa middagen imorrn :S

Blä, jag kommer aldrig att gå ner igen känns det som!

Av Sara - 6 maj 2008 19:59


Det var lite jobbigt förut, klockan var väl runt sex tror jag.

Jag kände det där jävla suget efter vad som helst igen!
Men jag gav mig själv några rejäla örfilar, målade naglarna (tidsfördriv)

och nu har jag suttit på youtube i 2h och hällt i mig lite thinspo!

Det hjälpte iallafall, bye bye food säger jag bara ;)


Av Sara - 6 maj 2008 17:18


Frukost: nej

Lunch: nej

Middag: ägg&räkbaguette (köpt) ca 500-550kcal :S


Tänkte fasta idag ju, men självklart hade mamma och pappa varit på

ett möte om min syrra och slutat tidigt. Så dom var hemma när jag

kom hem, alltså kunde jag inte säga att jag ätit för klockan var så lite!

Så hade dom köpt färdiga baguetter. Jag fick välja först, det blev såklart

den med minst kalorier :P den andra låg på typ 800 räknade jag ut!

Men ändå asmycket i min :S Förstörde ju hela min dag nu.

Av Sara - 5 maj 2008 10:54

Nu är det första gången på väldigt länge som jag är svinhungrig,

det är typ den underbaraste känslan någonsin!<3


Frukost: 1dl yoghurt + ½ banan

Lunch: ½ wasa sandwich (=100kcal)

Middag: 1 vårrulle (=135kcal) + 1dl ris

Övrigt: 2 sesamknäcke + gurka = dumt x 1000


Gick inte på gympan, så jag kunde inte säga att jag ätit på stan då :/


Av Sara - 4 maj 2008 20:39

Alltså snälla hjälp, jag kan inte sluta äta!

Vad fan ska jag göra, jag bara äter äter äter hela tiden och om

jag inte äter så tänker jag på mat hela tiden och vad jag är sugen på.

Jag vill inte mer, blir bara tjockare och tjockare för varje minut!

Frukosten gick rätt bra, lunchen gick rätt bra.

Sen grillade vi och efter det föll allt samman igen.


Jag ser fram emot att det är skola imorron, det betyder att jag

inte kan gå och småäta hela tiden längre. Det blir nog någon

frukost iallafall, sen sallad i skolan och sen middag hemma.

Funderar på att fasta på tisdag, hoppas jag har styrka till det,

känns inte som jag har det, men jag vill verkligen!

Av Sara - 3 maj 2008 12:21

Frukost: macka m. ost/skinka/gurka  -__- slå mig snälla.

Lunch: smoothie

Middag: mackor m. smör/ost ><

Övrigt: några lakritsbitar

Träning: crosstrainer -100kcal


Jag åt som en gris igår med, ändå hade jag gått ner 0,3kg ><

Hoppas det blir lätt att gå ner nu, det mesta av den ligger väl

i magen och har förhoppningsvis inte hunnit sätta sig ordentligt än.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards