Alla inlägg den 11 december 2008

Av Sara - 11 december 2008 17:53


Vet inte riktigt vad jag ska skriva när jag inte gör något.

Varken går upp eller ner eller hetsar eller svälter.

Känns meningslöst att skriva vad man äter när det inte spelar

någon roll liksom? Inte träningen heller liksom.


Idag skolkade jag och läste om LSD typ hela dagen. Vilket liv jag har!

Palla att A. vägrar hjälpa mig att fixa, han bryr sig för mycket.


Hade nästan sex med mitt ex igår, aaaah. Dumt som fan.

Han kommer bara bli besviken när han får veta att jag fortf

inte vill att vi ska vara tillsammans.


Är fest på lördag, vet inte om jag ska gå än.

Känns så meningslöst att supa + tycker inte om det stället.

Det är asäckligt och alla toaletter är översvämmade och nedstänkta

med gammal spy och sånt, verkligen hemskaste platsen jag vet.

Dessutom är det bara en massa dryga hårdrockare där,

som snor ens dricka, garvar och tror att dom är så jävla coola.

Men vad ska jag annars göra, sitta hemma och vräka chips?!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards