Alla inlägg den 30 december 2008

Av Sara - 30 december 2008 13:07


Gått upp till 49,3 från igår :(
Mamma och pappa köpte hem max-käk igår, blä.
Dom kunde frågat först så hade jag valt en sallad!!!


Drog på fest sen på kvällen, bara för att träffa lite nya kontakter.
Det funkade, fick numret av en som fixar lsd till mig idag!

Dom hade inget ecstasy inne så det fick gå bra med det ist... ^^

Drack typ inget igårkväll, nån grogg bara. Fast rökte på lite,
men kände inte så mkt ändå, men det märktes när jag skulle gå

och lägga mig inatt, somna inte förrän typ 5 ><
Fick nåt halv piller också, skulle va nåt morfinliknande men

jag kände inte av ett skit iallafall så X)
Var ändå en rätt chill kväll, även om vi inte gjorde ett skit.
Mådde lite kasst imorse ändå, satt över toan och hulkade,
men det kom inget, bara saliv. Kunde lite gärna fått spy isf ju!


Ikväll ska jag trippa med R då ;) Det kommer bli världens bästa kväll,

om vi kan va i våran tomma lägenhet och sova över där vill säga.
Lite riskabelt annars kanske om föräldrarna skulle knalla in haha ups!


Knarkig jag varit den senaste månaden, testat massa nytt X)
Känner ändå att jag har mått lite bättre psykiskt utav det, skönt.
Det gör världen lite vackrare på något sätt.
Mina lagliga trip-e kom på posten idag med...

Jag villl inte äta nåt mer idag nu >< kanske nån frukt.
Åt 4 skivor baguette + 1 ostskiva till frukost/lunch. 200kcal?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards