Alla inlägg den 29 december 2008

Av Sara - 29 december 2008 12:37


vikt 10.05: 48,7kg

Den där killen jag träffade i somras (om någon kommer ihåg) och
var "lite" galen i ett tag, han smsa mig igår.
Charmade sönder. Störande att han gör så helt plötsligt när jag
typ kommit över honom och dessutom har han tjej och grejer.
Jag är svag för honom ju :( Han är så fiiiin.
Han sa att jag var så vacker att han såg mig även när han blundade
och massa såna saker och jag smälte som smör såklart,
bara för att det är han. Fan då! Vet ju att jag aldrig får honom igen.
Jag borde vara glad över att jag redan fått honom en gång,
men man blir ju aldrig nöjd känns det som.


Jag vill att mitt liv ska vara mer intressant.
Jag vill umgås med speciella människor och göra
underbara saker och leva ett häftigt liv.
Sådär så att andra blir lite avundsjuka.
Jag vill känna så någon gång, att någon ser upp till en :(

Jag vill utöka kontaktnätet så in i helvete! Jag vill ha min egen stil,
jobbar på det, men kläder kostar pengar!
Smink tar sån tid. Håret är ett helvete. Varför är det så jobbigt?!
Jag vill vara bäst på nåt. Tjäna pengar och känna mig lyckad.
Istället går jag hemma och drömmer om det.
Istället för att kämpa för något går jag och tänker på vikt. Kul kul.
Förlåt för ett milslångt inlägg, hoppas ni överlevde!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards