Alla inlägg den 25 december 2008

Av Sara - 25 december 2008 23:50


Lunch: 1potatis, 6miniköttbullar, 1skiva lax, gräddfil
Middag: lite janssons, 2skivor lax, gräddfil

Övrigt: 3 glas julmust, 2 lussekatter, 3 godisbitar, 1 pepparkaka

Träning:

Fatburningcardio 30min

Hips,buns&thighs 25min

100 situps


Dagen stannar på ungefär 1300kcal minus träning.

FÖR MYCKET ><

Av Sara - 25 december 2008 13:08


Magen är inte särskilt svullen med tanke på gårdagen,

konstigt, den måste verkligen arbetat hårt i natt!
Ingen vägning dock.


Frukost: 2 clementiner + te m. mjölk/honung

Jag har tråkigt. Ensam hemma med.

Borde kanske plugga, men jag pallar inte ><

Försöker kolla upp lite högskolor, måste ju bestämma mig för

vad jag vill gå nästa höst... Men jag är rädd att jag inte duger

till det jag VILL göra. Är man någonsin tillräcklig?
Alla som går där kommer va så jävla duktiga.
Måste flytta till sthlm isf, läskigt.

Har alltid velat flytta, men nu när det närmar sig känns det mest sorgligt.

Jag har ju bott här hela livet! Familj, vänner, kärlek...
Om man flyttar måste man lämna allting som betyder något :(

Sthlm känns så stort och läskigt, för stort.

Tänk om jag inte lär känna nån? Tänk om ingen vill umgås med mig ><


Av Sara - 25 december 2008 00:08


Har inte känts som jul, alls.

Själva maten var helt okej idag, fast inte resten.

Har ätit godis, kex och liknande typ hela dagen.

En bit här, en bit där. Många bitar, fler bitar.

Känns inte okej, men imorrn tänker jag äta frukt 2 måltider,

och så julmat 1 måltid. Måste äta upp alla rester ju ><

Men jag äter ändå bara potatis, lax och miniköttbullar typ,

så det känns inte som det är värre än vad jag brukar äta annars.

Kanske cremefraichen och rödbetssalladen isf.


Julafton? Idag? Känns inte :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards