Alla inlägg den 12 december 2008

Av Sara - 12 december 2008 19:31


Lunch: 1 macka, några skedar soppa

(Skulle äta bara soppa först men den blev jättemisslyckad och konstig)

Middag: 3/4 pizza


Är det ingen som vet ungefär hur mkt kcal en pizza innehåller?

Brukar beställa vesuvio, alltså tomat/ost/skinka bara.

Får typ jätteförvirringspanikkänslor av att inte veta hur mkt det är!


"Älskling" kallar han mig nu... jag är dum.


Jävlar vad snö det är ute, usch. Har inga vinterskor heller!

Av Sara - 12 december 2008 08:46


Varför kan jag inte gå till skolan? Det är ju bara några dagar kvar.

Jag är påklädd, sminkad, klar. Står innanför dörren och glor.

Får ångest över vädret och lektionerna. Klockan blir för mycket.

Jag skulle komma för sent. Det är så kallt i skolan.

Jag går inte.


Så sitter man här, skittrött och redan hungrig igen fast man

ätit frukost och allt. Kan inte gå och lägga mig för mitt hår är

nytvättat och kammat och sminket är nylagt och fint.

Tycker inte om att förstöra när jag stått och sminkat mig i 1h.


Vad ska jag göra idag? Kan inte plugga för jag har inga böcker.

Det är tyst och kallt och ensamt.

Känner för att baka massor och överraska familjen med

hemmagjort godis och lussekatter nu inför julen.

Men det är så riskabelt att baka när det är så gott. Fet vräkrisk!


Frukost: 1-1½dl yoghurt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards