Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Söndag

Av Sara - 28 december 2008 15:21


Najs kväll/natt igår! Fast kom inte i säng förrän typ 6 på morronen.
Jag var visst inte så lättpåverkad iaf >< Fick i mig:

2groggar, 2shots, 1alkoläsk, 1öl, 2cider.
På tom mage, ändå kände jag mig inte särskilt borta.

Vem fan tar 40spänn för en shot förresten?!:O helt sjukt!
På ett ställe i närheten tar dom bara 25spänn liksom.


Strula med nån kille, han såg helt okej ut. Skäggig och äldre iaf haha,

jag föredrar äldre killar, typ 3-8år äldre nånstans <3

Alla andra är så små och omogna!

Typ runt 4 drog jag och träffade en kompis/bekant och rökte hasch
med han och hans kompis X) Det är uppenbarligen överskattat,

inte alls så kul som jag trodde :P fast vi delade ju på 1 cigg så man fick
ju inte så mycket kanske. Sved som fan efter halsblossen, så kände
man sig lite hög i typ 5min sen bara "jaha, var det inget mer?!"

Sen tjata han hela tiden om hur "vacker" och "perfekt" jag var osv -__-'
Jag faller inte för sån skit. Sen ville han kyssa mig, men det fick han

inte X) han höll i mig så hårt att jag trodde att han skulle tvinga mig

till sig ett tag, var lite obehagligt. Sen smsa han och typ förklarar
att han är kär i mig och blablbla. ORKA!!! Trött på killar ><

Han har varit på halva stan redan så glöm det, glöm det.

Jag åt 2 rätt små pizzabullar på natten.
Och till frukost/lunch idag åt jag 2korvar på ikea + cola


Träningsvärk i benen av allt dansande. Dom dör! Gå i trappor = AJ FAN

 
 
josephine

josephine

28 december 2008 16:01

haha vad roligt det verkar! kanske borde testa. fast jag skulle typ stå och skratta åt mig själv :)

helgen har varit bra. inte så mkt onyttigheter iaf :) skönt! ska kämpa vidare.

verkade som du hade kul igår iaf :)med 40 spänn för shot är billigt! i sthlm får du betala typ mellan 80-130 för en shot. :/

kul att du fick kommentarer ändå, sött att han sa så! men du är singel eller?
puss

http://iwanttobethin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 februari 2009 22:28

  Byter blogg till: http://enkladdigtejp.blogg.se/ Hoppas på att ni vill göra mig sällskap där också? Skulle sakna er något otroligt annars!!!   Hej då älskade blogg, du kommer alltid att vara min första <3 ...

Av Sara - 4 februari 2009 15:53

  Ändå hungrig ändå hungrig :( Vikt 05.50: 48,1kgFrukost: te m. mjölk Lunch: ½ potatis   Massor med skolarbeten, redovisningar och missade prov, jag vill dö.Tror jag ska göra lite te och mysa en stund istället. Till Brody:Nej jag betalade via kontoöv...

Av Sara - 3 februari 2009 19:44

  Dagens intag:- 2 koppar te m. mjölk - sellerisoppa (vatten, 1selleristjälk, buljong, kryddor)Träning: Crosstrainer -50kcal Video 55min   Duktig idag. När pappa tryckte in sin gaffel i en bit korv var det enda som ploppade upp i min skalle "Eew..." ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:53

  Tog en till eftersom jag är lite girig av mig (A)Nu är jag aspigg och lite(mycket) skakis ^^ Kanske skulle sminkat mig innan heh, men et gick bra ändå. Ska ändå göra lite te m. mjölk nu, så jag får i mig vätska och kalcium.Men frukost och lunch är ...

Av Sara - 3 februari 2009 11:07

  Gissa vad jag precis hittade innanför brevinkastet?;)Min piller har kommit! Och JAG hittade dom först, hade varit surt om det var mamma eller pappa hehe..!Jag är så jävla peppad, kan inte sluta le liksom :DKänns så nära nu, så otroligt nära.Tog en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards