Alla inlägg under april 2008

Av Sara - 26 april 2008 13:06

Åt två mackor igår natt när jag kom hem, ingen ångest typ :)

Var så fruktansvärt hungrig bara! Fast det är jag nu med, håller på

att dö typ haha, men det är nog lunch snart,

hoppas det blir nåt bra bara :S


Gud, alla tjejer på festen igår var ju typ feta, kändes bra att jag

inte var en av dom. Dom hade tillomed med sig godis att småäta :S


Vikt: 43,8

Frukost: Nej

Lunch: 2 rostmackor m. ost/gurka + 4 rutor choklad = MYCKET DUMT


 

Ikväll ska jag laga taccopaj med quorn ist för köttfärs. Sen blir det

typ frukt och grönt som småkäk hela kvällen, dom andra tjejerna ville

också vara lite nyttiga så det blir nog bra :) dom skulle också ta med nåt.

Av Sara - 25 april 2008 07:57

Blir ett tidigt inlägg idag ;) syrran snodde duschen, jävla as ><


Vikt: 43,8


Frukost: Nej

Lunch: Sallad

Middag: Nej

Övrigt: 1 rulle haribo roulette :S Fick bara ont i magen ändå.

Stod inte ens på hur mkt den innehöll! *panik*

Träning: crosstrainer -60kcal


Nu har jag blandat drickan till mig och R. Han hinner inte fixa egen så

jag måste dela med mig av det sista jag har i mitt hemliga förråd :(

Det är iaf spritezero+bobmix+vodka. Hatar  vodka, usch.

Blir var sin öl med, och kanske en cider, men den dricker jag bara

om det blir nödvändigt xD annars sparar jag den <3

Hoppas iaf att det blir en trevlig kväll (: för er också! Stay strong!

Av Sara - 24 april 2008 19:55

Imorrn är det fest = dricka = kalorier.
Ingen frukost imorrn, sallad till lunch. INGEN MIDDAG. Så får det bli.
Då behöver man inte dricka lika mkt heller ;)
Sen på lördag ska jag ha tjejkväll här = massa mat :(
Önska mig lycka till hehe ><

Nu ska jag mixa några jordgubbar tror jag iaf (:

Av Sara - 24 april 2008 12:26

Vikt: 44,3


Frukost: 1 sesamknäcke m. ost (=60+20kcal?) Hur mkt är en ostskiva?

Lunch: 1 flaska sprite zero (=5kcal)

Middag: 1 burk haricot verts / ½ tomat / 1 köttbulle. (~45kcal)

Träning: shopping 1½h. crosstrainer (-50kcal) *latmask idag*

              + rask promenad 3km.


*Skolkare* :/ jag måste skärpa mig. Jag drog upp på stan och letade

presenter till en kompis som fyller 18 imorrn. HUVUDVÄRK nu :(


Om jag hade varit i skolan hade det inneburit en del frestelser.

Chokladpudding till lunchen, och sen fika med klassen. *Puh*.


Av Sara - 23 april 2008 10:12

Vikt: 44,2


Sorry folks, det blev ingen fasta idag iaf, orkade inte helt enkelt ><

Frukost: ½ wasa sandwich (=100kcal)
Lunch: 2 varma mackor :S (~250kcal) VARFÖR!
Middag: oxpytt + 1 ägg :( (~250kcal)

Träning: crosstrainer tot. 45min, -210kcal

Summa: ca 390kcal


Skulle gått till skolan idag egentligen, men jag pallar inte pga min

jävla förkylning, men jag säger till päronen att jag gick iaf. För hur
kul är det att sitta och snora och få nysattacker mitt i lektionerna?!

Den här dagen har gått åt helvete.

Av Sara - 22 april 2008 11:23



Jahapp, sådär ser jag ut alltså. Läskigt.
Ni ser ju varför jag vill gå ner:
Mina äckliga höfter och äckliga lår och feta armar. Blä.
Det enda jag är relativt nöjd med är min rygg haha,
och typ där uppe vid axlarna och nyckelbenen. Men det kan ju
bero på att det inte lagras massa äckelfett där.
Vid höfterna bara väller det ut! :S

Av Sara - 22 april 2008 10:12

Vikt: 44,3


Frukost: Nej
Lunch: Nej

Middag: Omelett (ägg/köttfärs/grönsaker/ost)
Övrigt: 1 tsk kolasås
Träning: Crosstrainer -265kcal


Just nu (19.08) står en kladdkaka i ugnen. Så jag lär svulla det sen :S
Kanske skulle köra lite mer crosstrainer innan den är klar! (update: i did)

Av Sara - 21 april 2008 21:22

Skulle vilja länka till en nystartad blogg ^^ Malin
Så kan jag ju lika gärna passa på att länka några till ;) Check'em out!
Anna
Ana

Belladonna
Frida
Iceboxx
Kate

Linnea 
Minceur
Nicole

Nikki

Pam
Pixie

Somjag
Susanna

Säg till om ni vill bli länkade så fixar jag det! (:


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards